Mitä te saatte sunnuntaina lahjaksi?
Mä saan koululaiselta itse tehdyn kortin ja mieheltä jonkun korun. Kahvia en saa, mutta lempidrinkkini saan sänkyyn. Lisäksi olen suunnitellut laittavani aamulla jonkin ihanan kasvonaamion ennen suihkua. ^_^
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen litran jallupullo ei ole drinkki!?
Mistä tämä tuli?
Alkosta?
Herätys nyt. Ihan selkeä vitsi koko aloitus taas joltain Porvoolaisäidiltä aamudrinkkeineen päivineen. Ihan harmiton, ok. Antaisin tälle 2,5/5
Hyvin meni ap :D Tosin voihan sulla joku merkkipäivä sunnuntaina ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen litran jallupullo ei ole drinkki!?
Mistä tämä tuli?
Alkosta?
Laivalta? Virosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu alkaa drinkillä sängyssä? Ok. Ja äitienpäivä on vasta ensi viikon sunnuntaina.
Miksi näet alkolin tuommoisena mörkönä?? Ap
Alkoli on mörkö!!!
Mäkin haluan mörkö-alkolia aamulla sänkyyn!
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin meille liput Enrique Iglesiasin keikalle sunnuntaina. Vien vaimon sinne "lahjaksi". Tiedän, että vaimo tykkää paljon.
Äitienpäivälahjaa en ole vielä keksinyt. Tämä on hänen ensimmäinen äitienpäivä äitinä. Onko vinkkejä? M29 ja latino
Siis viet äitisi konserttiin? Upeaa! Lapset muistavat äitejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin meille liput Enrique Iglesiasin keikalle sunnuntaina. Vien vaimon sinne "lahjaksi". Tiedän, että vaimo tykkää paljon.
Äitienpäivälahjaa en ole vielä keksinyt. Tämä on hänen ensimmäinen äitienpäivä äitinä. Onko vinkkejä? M29 ja latino
Siis viet äitisi konserttiin? Upeaa! Lapset muistavat äitejään.
Vien vaimon konsertttiin NYT sunnuntaina. En äitienpäivänä. Meinasin kyllä muistaa äitienpäivänäkin, koska tuo vauva ei taida vielä osata muistamista tai korttien askartelua. M29 ja latino
Mistä tämä tuli?