Mitä te saatte sunnuntaina lahjaksi?
Mä saan koululaiselta itse tehdyn kortin ja mieheltä jonkun korun. Kahvia en saa, mutta lempidrinkkini saan sänkyyn. Lisäksi olen suunnitellut laittavani aamulla jonkin ihanan kasvonaamion ennen suihkua. ^_^
Kommentit (31)
Kannattaa pikkuhiljaa valmistautua kirvelevään pettymykseen kun sunnuntaina ei kannetakaan lahjoja eteen...
Jos äitienpäivää meinaat, niin se ei ole vielä.
Aamu alkaa drinkillä sängyssä? Ok. Ja äitienpäivä on vasta ensi viikon sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Ai täh, miten niin??
Ap
Äitienpäivä on aina toukokuun toinen sunnuntai. Ylihuomenna on toukokuun ensimmäinen sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Aamu alkaa drinkillä sängyssä? Ok. Ja äitienpäivä on vasta ensi viikon sunnuntaina.
Miksi näet alkolin tuommoisena mörkönä?? Ap
Puolen litran jallupullo ei ole drinkki!?
Tykkään yllätyksistä, joten en halua tietää/ arvuutella lahjoja etukäteen. Drinkki heti aamulla??
Ja toisekseen tänä sunnuntaina ei ole tulossa yhtään mitään..
Naislapsi odottaa jo tiara päässä lahjontaa, materiaa ja sirkushuveja.
Ihana. Ap siellä nauttii drinksuja kasvonaamio kasvoilla, kunnes karu totuus paljastuu.
Voi sitä huonomminkin aamunsa aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoli on mörkö!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä saan koululaiselta itse tehdyn kortin ja mieheltä jonkun korun. Kahvia en saa, mutta lempidrinkkini saan sänkyyn. Lisäksi olen suunnitellut laittavani aamulla jonkin ihanan kasvonaamion ennen suihkua. ^_^
AP:lle tiedoksi että äitienpäivä on vasta toukokuun toisena sunnuntaina.
Mä ostin meille liput Enrique Iglesiasin keikalle sunnuntaina. Vien vaimon sinne "lahjaksi". Tiedän, että vaimo tykkää paljon.
Äitienpäivälahjaa en ole vielä keksinyt. Tämä on hänen ensimmäinen äitienpäivä äitinä. Onko vinkkejä? M29 ja latino
Katsoin just kalenterista ja kyllä merkkipäivä on jo nyt!! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään mörkö ole, mutta jotenkin outo tuossa kohtaa. Ehkä en vain ymmärrä alkoholin hienoutta, kun en juo sitä. Ymmärrän kyllä, että ihmiset ottaa lasin viiniä ruoan kanssa ja illan vietossa ottavat keskenään hyvässä hengessä vähän kuppia, mutta jos aamulla heti herätessä tuntuu hienolta ottaa alkoholia niin se on vähän, noh hmm. Ei kuulu mulle ja olen kai aika väärä ihminen sitä kritisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Oot tainnu vetää niitä drinkkejä jo nyt aamusta saakka..Harmi ku nyt jää sunnuntain krapuladrinkki sänkyyn kannettuna saamatta :(
En mitään. En täytä vuosia nyt sunnuntaina ja äitienpäiväkin on vasta 14.5.2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot tainnu vetää niitä drinkkejä jo nyt aamusta saakka..Harmi ku nyt jää sunnuntain krapuladrinkki sänkyyn kannettuna saamatta :(
Ihan sama tuli mieleen. Liikaa drinksuja, ap.
Saattaahan ap:lla olla jokin merkkipäivä ensi sunnuntainakin, mutta äitienpäivä kyllä on seuraavana vl.
Ei se vielä oo!