Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle olette suositelleet kainalokarvojen ajelua?

Vierailija
05.05.2017 |

Aloittaako lapsi heti, kun karvoja ilmestyy? Rippikouluikäisenä? Mietin oman vitosluokkalaiseni kohdalla, että miten toimisin näin kesävaatteiden kynnyksellä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla perjantain aiheita tämä

Vierailija
2/14 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvojen ajelua voi verrata kynsien leikkaukseen. Eli hyvissä ajoim voi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäiselle. Jos ne ei itseä häiritse, niin ei tarvitse häiritä muitakaan.

Vierailija
4/14 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ekana kesänä kun mulla kainalokarvoja oli, äiti tai sisko huomautti että voisin ajella ne kun olin lähdössä hihattomassa paidassa ulos.

Vierailija
5/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olit nelonen tuolloin?

Vierailija
6/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin jo kun ensimmäisen karvan huomasin :E

Vierailija
7/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni harrastaa uintia. Siellä tapana on sheivata kainalot.

Vierailija
8/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suositellut kenellekään enkä aio. Jokainen päättäköön itse, ei minullekaan kukaan tuollaista lähtenyt onneksi möläyttelemään, ihan itse sain päättää niitä alkaa vähentämään.

Vierailija
9/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun karvat alkavat olla häiritsevät. Tyttäreni oli siis jotakin 15 vuotias, kun huomasi kevyesti tursottavat kainalot. Siinä menee noin puoli minuuttia kun ne sheivaa, ei iso ongelma. Myös bikinirajan pitää kurissa.

Vierailija
10/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäiselle. Omiani olen ajellut myös tytön nähden ja hän ihan itse oma-aloitteisesti alkoi haluta poistaa karvojaan, kun ne alkoivat olla näkyviä. Olisiko ollut yläasteen kynnyksellä. En itse siis koskaan ehdottanut tytölle, että hänen kantsisi poistaa karvojaan. Keksi/päätti asian ihan itse.

Vierailija
11/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen pitää ajaa poikien ei

Vierailija
12/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne ajellaan, heti kun ilmestyvät. Rehottavat puskat kainaloissa eivät näytä esteettiseltä.

Vierailija
13/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat,jotka harrastavat kilpapyöräilyä sheivaavat säärikarvansa. Myös parta ajetaan.

Normaalista karvanpoistosta on kyse. Mikä ihme tässä asiassa askarruttaa?

Vierailija
14/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi surullista tällaiset kaksoisstandardit. Tytöille alkaa jo oma äiti ehdottaa sheivausta! Pojille tietenkään ei. Oma äitini ei sanonut mitään. Aloitin kyllä itse sitten yläasteiässä, kun se kulttuurinen pakko kerran on ja sain kuulla koulun pukkarissa niistä. Sitä ennen karvat eivät häirinneet yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän