Jodel - Mistä kanavat löytää??
Siis mistä Jodelissa löytyy ne kanavat? Android käytössä....
Kommentit (16)
"Tarvitsemme tämänhetkisen sijaintisi. Ilman tätä applikaatio ei toimi."
Miten tuohon saa sijainnin näkymään ?
Vierailija kirjoitti:
"Tarvitsemme tämänhetkisen sijaintisi. Ilman tätä applikaatio ei toimi."
Miten tuohon saa sijainnin näkymään ?
Olettaisin että pitää antaa sovellukselle lupa käyttää sijaintia.
Enkö pääse näkemään kanavaa, jos olen kauempana, esim. 40km päässä?
Itse sain kanavat näkyviin kun latasin fake gps - sovelluksen, vaihdoin sijainnin muka hesaksi ja avasin jodelin.
Mulla sama ongelma. Sijainnit toimii kyllä ja ihan keskellä Helsinkiä olen.. mutta ei vaan näy mitään kanavia tai etusivua..
Keskellä Turkua, mutta eipä näy kanavia. Vain jotain joutavaa kyselyä kauppojen aukioloajoista :D
Haluaisin päästä @blogijuorut-kanavalle, mutta eipä löydy...
Sama ongelma täällä, Turusta olen 15 km säteellä ja näen esim. keskustelua Hämeenkadun onnettomuudesta ja Hansasta joku oli laittanut kuvan. Mutta yhtään kanavaa ei näy missään?
Eikös ne tuu näkyviin vasta X karman saaneille? tämä mun veikkaus mutta kaipaan myös vastausta
Älkää tulko. Ihan mieluusti pitäisin Jodelin av-mammavapaana alueena... Nyt toisaalta samalla selvisikin, ketkä siellä blogijuoruosioissa hengaa. 🙄
Tätä mäkin ihmettelin. Asun Helsingin keskustassa, mutta en näe kuin Helsinki-etusivun keskustelut, sovelluksessa ei ole mitään paikkaa etsiä kanavia. Ehkäpä mun pitäisi Helsinki-keskusteluissa löpistä sitten paikallisista sushiravintoloista X aikaa, että kanavat saisi käyttöön? Noh, poistin sovelluksen ja varmaan jatkan vain AV:lla sitten. :)
Mitä jos tekisitkin puhelimellasi jotain hyödyllistä?
Jaa'a kuule, enpä tiedä