Töissä puristellaan nuoria naisia pepusta. Ahdistaa mutta en uskalla kelleen ilmottaa.
Olen töissä perhefirmassa jossa ihan omat säännöt. Kun nuori kivannäköinen nainen aloittaa töissä omistaja ja tämän poika puristelee aina ohimennen pepusta tai kourii joskus rinnoista huumorin varjolla. Kukaan ei uskalla tehdä ilmoitusta kun täällä hyviä työpaikkoja on tosi vähän. Onneksi itse en enää kuulu kohderyhmään parin lapsen jälkeen ja kun ikää tullut.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
onko naisilla edes oikeus omaan vartaloonsa.
Totta kai on, mutta voiko pehvaa laskea osaksi muuta vartaloa?? Tätä on pohdittu jo antiikin ajoista lähtien.
Jos et kuulu ammattiliittoon, niin mene terveyskeskukseen. Sieltä asia laitetaan eteenpäin. Tämä on seksuaalista häirintää, josta suomessa saa kunnon korvaukset. Viestini poistuvat, olen tehnyt tästä ketjusta rikosilmoituksen.
Kenelle voi tuollaisesta ilmoittaa jos yrittäjä-omistajat itse tekevät sitä. Näitä tapauksia tulee jatkuvasti vastaan.
Onhan noita myös naisissa, 20 vuotta nuorempia ahdistellaan ja ehdotellaan panohommia.
Asia ei ole noin yksinkertainen. Osa naisista pitää kosketteluista. Ihmisen seksuaalisuutta ei voi yleistää lainomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei ole noin yksinkertainen. Osa naisista pitää kosketteluista. Ihmisen seksuaalisuutta ei voi yleistää lainomaisesti.
Juuri näin. Ihminen ei itse tunne - hallitse - seksuaalista minäänsä. Tämä havainto on tehty jo ajat sitten kun ihmistä on tutkittu ja pohdittu pintaa syvemmältä mm. itsetarkkailun ja myös kokeellisten mittausten keinoin. Seksin hallinnointi esimerkiksi lailla on suunnilleen sama kuin kaikille tuttu kieltolaki oli.
onko naisilla edes oikeus omaan vartaloonsa.