Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä puristellaan nuoria naisia pepusta. Ahdistaa mutta en uskalla kelleen ilmottaa.

Vierailija
05.05.2017 |

Olen töissä perhefirmassa jossa ihan omat säännöt. Kun nuori kivannäköinen nainen aloittaa töissä omistaja ja tämän poika puristelee aina ohimennen pepusta tai kourii joskus rinnoista huumorin varjolla. Kukaan ei uskalla tehdä ilmoitusta kun täällä hyviä työpaikkoja on tosi vähän. Onneksi itse en enää kuulu kohderyhmään parin lapsen jälkeen ja kun ikää tullut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko naisilla edes oikeus omaan vartaloonsa.

Vierailija
22/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko naisilla edes oikeus omaan vartaloonsa.

Totta kai on, mutta voiko pehvaa laskea osaksi muuta vartaloa?? Tätä on pohdittu jo antiikin ajoista lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kuulu ammattiliittoon, niin mene terveyskeskukseen. Sieltä asia laitetaan eteenpäin. Tämä on seksuaalista häirintää, josta suomessa saa kunnon korvaukset. Viestini poistuvat, olen tehnyt tästä ketjusta rikosilmoituksen.

Vierailija
24/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle voi tuollaisesta ilmoittaa jos yrittäjä-omistajat itse tekevät sitä. Näitä tapauksia tulee jatkuvasti vastaan.

Vierailija
25/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita myös naisissa, 20 vuotta nuorempia ahdistellaan ja ehdotellaan panohommia.

Vierailija
26/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole noin yksinkertainen. Osa naisista pitää kosketteluista. Ihmisen seksuaalisuutta ei voi yleistää lainomaisesti.

Vierailija
27/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei ole noin yksinkertainen. Osa naisista pitää kosketteluista. Ihmisen seksuaalisuutta ei voi yleistää lainomaisesti.

Juuri näin. Ihminen ei itse tunne - hallitse - seksuaalista minäänsä. Tämä havainto on tehty jo ajat sitten kun ihmistä on tutkittu ja pohdittu pintaa syvemmältä mm. itsetarkkailun ja myös kokeellisten mittausten keinoin. Seksin hallinnointi esimerkiksi lailla on suunnilleen sama kuin kaikille tuttu kieltolaki oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme