Töissä puristellaan nuoria naisia pepusta. Ahdistaa mutta en uskalla kelleen ilmottaa.
Olen töissä perhefirmassa jossa ihan omat säännöt. Kun nuori kivannäköinen nainen aloittaa töissä omistaja ja tämän poika puristelee aina ohimennen pepusta tai kourii joskus rinnoista huumorin varjolla. Kukaan ei uskalla tehdä ilmoitusta kun täällä hyviä työpaikkoja on tosi vähän. Onneksi itse en enää kuulu kohderyhmään parin lapsen jälkeen ja kun ikää tullut.
Kommentit (27)
Seksuaalista häirintää ja ei kuulu hyviin tapoihin. Täytyy tulla loppu. Tuossa rikotaan yksityisyyttä.
Jaaha, no jos kerran niin aikuinen olet, niin miksi et uskaltaisi siitä sanoa tai yleensäkään ottaa asiaa ihan reilusti puheeksi? Minä ainakin saattaisin ihan reippaasti kaikkien läsnä ollessa alkaa kalkattamaan, että mikäs juttu tämä naisten lääppiminen täällä firmassa oikein on? Että eikös pojilla ole muuten mahdollisuuksia naista koskea kun pitää työntekijöitä hiplata? Puhutaas tästä nyt ihan kunnolla, nyt siihen on sopivasti aikaa ja kaikki ovat paikalla, niin saadaan sovittua yhteiset pelisäännöt niin ei tarvitse enempiä asiaa enää miettiä kenenkään.
Olen juuri tuollainen kalkattaja, joka ei viitsi kauan epäkohtia katsella. Suosittelen muillekin.
Joku vielä uskoo tämän aloituksen?
Hyi. Olin nuorena yhdessä paikassa, jossa sama meno. Vanhempi työnjohtaja jatkuvasti lääppi ja taputteli nuoria naisia... Loppui siihen, kun yks leidi rautaisella pokalla nappas omistajan munista otteen ja ilmoitti, että 'vittu, nussitaan sitte, jos paine on noin kova. Vaatteet pois ja tohon tuoliin.' Ukko jäätyi täysin siihen eikä voinut kuin änkyttää jostain huumorilla puristelusta. Daami jatkoi ujeltamista siitä naimisesta, kunnes kaikki nauraa räkätti (vähän hämmentävä tilanne, purkautui silleen oudosti) ja pomomies pakeni pihalle.
Pomomies ei ollut omistaja, vaan ihan vain meidän pienen osaston työnjohtaja. Otti loparit...
Kiitos sunkaltaisten naisten ne samat luuserit tulee puristelemaan mua kadulla ja yöelämässä ja ihmettelee kun hihittelyn sijaan suutun. Eipä ne miehet paljoa puristelisi jos jotkut naiset eivät hyväksyisi sitä.
Yleensä toimii, kun puristelijalle sanoo, että sovitaanko, että pidät jatkossa näppis irti mun persseestä.
Yleensä toimii, kun puristelijalle sanoo, että sovitaanko, että pidät jatkossa näppis irti mun persseestä.
Vierailija kirjoitti:
Mmm nuoret perät ja tisut on kyl nannaa setämiehile.
Yritin kommentoida tätä mutta se poistettiin.
Joten ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmm nuoret perät ja tisut on kyl nannaa setämiehile.
Yritin kommentoida tätä mutta se poistettiin.
Joten ei mitään.
Ei ole poistettu.
Nuori pepa ja kiinteät tisut on ahjees!
Jos ne yrittää puristella mustapäitä?
Ilmoita poliisille. Ahdistelu on rikos.
Hakisin mielelläni töitä sieltä, voitko laittaa privana keneltä kysyn? Tarkoitan siis, siksi kun sanoit että se on hyvä työpaikka!
t:mies
Vierailija kirjoitti:
Alanuolen antaneelle tiedoksi, kyseessä on vähintään sakkorangaistukseen johtava rikos.
Kuvatkaa lähentelyt ja iltalehdelle yhdessä mietitte jatkot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alanuolen antaneelle tiedoksi, kyseessä on vähintään sakkorangaistukseen johtava rikos.
Mutsillesi pitäisi antaa sakkorangaistus
Ja millä mittarilla toi on hyvä työpaikka, joista on pula?