Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriö ja lääkitys

Vierailija
05.05.2017 |

Onko täällä ketään, kenen paniikkihäiriötä hoidetaan mielialalääkityksellä? Itselläni on ollut aika vahvaa ahdistusta läheisen kuolemasta johtuen jo reilun vuoden, ja nyt uutena riesana on paniikkikohtaukset. Olo on huonontunut parissa kuukaudessa sen verran, että olen alkanut kammoksumaan mm. junamatkoja, julkisia paikkoja ja luennoille menemistä. Olen käynyt muutaman kerran yths:n kautta terapiassa, en ole kokenut siitä olevan juurikaan apua. Alan olemaan tosi väsynyt tähän olotilaan, ja pelottaa, meneekö tämä tästä vielä pahemmaksi :( Mietin lääkitystä, mutta siinä mietityttää nuo sivuvaikutukset ja mm. painon nouseminen (olen tehnyt ison duunin päästäkseni normaalipainoon, olen herkästi lihovaa tyyppiä)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ja TEHOAA!!

Vierailija
22/23 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne osaa paniikkihäiriötä edes hoitaa olen käynyt 10v hoidossa aina samat lääkkeet eli ketipinoria kokeillaan. Ovat kai niin tyhmiä että luulevat et sama lääkitys, eri tulos joku kerta??? Olis rahaakin käyttää hoitoon mut en yksinkertaisesti enää edes jaksa kai se henki pitää ottaa pois NO ENPÄ JÄÄNY RAUHOTTAVIIN KOUKKUUN se oli pääasia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne osaa paniikkihäiriötä edes hoitaa olen käynyt 10v hoidossa aina samat lääkkeet eli ketipinoria kokeillaan. Ovat kai niin tyhmiä että luulevat et sama lääkitys, eri tulos joku kerta??? Olis rahaakin käyttää hoitoon mut en yksinkertaisesti enää edes jaksa kai se henki pitää ottaa pois NO ENPÄ JÄÄNY RAUHOTTAVIIN KOUKKUUN se oli pääasia...

Joo ja siis vaikka tuntuu että tekisi mieli tappaa itseni en aio tehdä sitä ja tämän viestini voisi modet poistaa ettei mua tulla hakemaan suljetulle syömään lisää KETIPINORIA se kun tuntuu samalta kuin kidutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan