Onko täällä muita, joilla luonnostaan tummat silmänaluset?
Minulla on ollut nämä riesanani koko elämäni. Olen selvästi perinyt äidiltäni, koska hänellä ihan sama ongelma. Mitä enemmän ikää tulee, sitä pahemmalta nuo näyttävät. Mikään meikki ei oikein peitä, jossain vaiheessa tulevat näkyviin vaikka kuinka pakkeloisi.
Kesällä näyttävät vähän paremmilta, kun iho ruskettuu, mutta mitä kalpeampi iho, sitä pahemmat silmänaluset.
Auta armias jos nukun huonosti, sitten näytän siltä että joku olisi motannut molempiin silmiin. :D
Ärsyttää kun on koko ikänsä saanut kuunnella:
"Ootko nukkunut huonosti?"
"Ootko väsynyt kun on noin tummat silmänaluset?"
"Mikset meikkaa niitä piiloon?"
"Kyllä varmasti meikkivoiteella peittyy, et vaan laita kunnolla/oikein."
Kommentit (27)
Mulla! Muistan, että olen niitä alkanut äidin meikeillä peitellä jo ala-asteella. Kaikkia meikkikikkoja olen kokeillut ja tullut siihen tulokseen, että vähemmän on enemmän. Mitä enemmän peitäin, sen väsyneemmältä näytän. Kaikki megapeittävät peitevoiteet tyyliin joe blasco ei mulla vaan toimi.
Laitan nykyään vaan Lumenen Cc voiteen ja lorealin valokynää kolmion muotoisesti alaluomelle. En siis koko alaluomelle vaan ainoastaan "rajoille" ja häivytän. Yläluomelle sitten kokonaan. Joskus laitan myös korostusvoidetta silmänalusten ulkosyrjille.
On todella tummat. Ihan sama vaikka olisin kuinka hyvin nukkunut ja syönyt terveellisesti. Ja auta armias, jos olen esim. syönyt illalla suolaista ruokaa, lakritsia tai juonut alkoholia. Tai juonut liian vähän vettä. Näytän siltä, että olisin saanut turpaan. Ihmiset tuijottaa esim. kaupassa. Työpaikalla minulle on naurettu myös.
Mikään peitevoide tms. ei auta. On kallis Diorin silmänympärysvoide ja meikkivoide, Blascoa, MACia ja valokynää. Ja kun ikääkin on reilusti yli 30, liika meikki kerääntyy juonteisiin ja se vasta kauhea näky onkin.
Kävin laittamassa täyteainetta (Restylane) kyyneluriin. Auttaa kyllä huomattavasti mutta ei täysin poista ongelmaa. Alkuun tulos oli tosi hyvä mutta vaikutus laimentui nopeasti. Voisin kuitenkin suositella jos ylimääräistä rahaa on. Laitto oli todella epämiellyttävää mutta ei varsinaisesti sattunut. Nyt saan hyvänä päivänä meikillä itseni normaalin näköiseksi.
Mulla myös tummat silmänaluset jatkuvasti, eikä johdu valvomisesta. Kaikenlaisia tuotteita oon kokeillu, mut mulla toimii parhaiten Lumenen Beauty Base Under Eye Concealer.
Minulla on ihan sama juttu! En tunne itteeni oikein kauniiksi koska aina sama juttu, silmät tummana! Kaikki on aina mulle et "Etkö syö vitamiinejä" "Nuku paremmin". Ei auta ei..
Täällä on! Ihoni on muutenkin hyvin vaalea ja kuultava, joten ihmekös tuo että ohut silmänalusiho on samaa kaliiperia. Jos olen oikeasti nukkunut huonosti -ja usein olen kun kärsin kroonistuneesta unettomuudesta- look on aika karu. Äidin puolen suvusta tämä tulee, siellä on monella samanlainen iho.
Mikään ei poista näitä kokonaan, mutta nestemäinen peitevoide jonka päälle kevyesti läpikuultavaa puuteria on toistaiseksi paras kokeilemani yhdistelmä jonka jäljiltä silmänaluset eivät ole enää huomiotaherättävän mustat. MACilla on hyvä, myös Essencellä oli hyvä mutta taisi olla kausituote. Jos voiteella on taipumus vaeltaa juonteisiin, niin sitten vielä primer koko hoidon alle.
Jos mulla olis sellaiset "tummat silmänaluset" kuin tuossa Iltalehden linkissä, kiljuisin riemusta. Mulla tumma alue on koko silmäkuoppa kulmaluuta lukuunottamatta, eli ulottuu lähes poskipäihin asti.
Peitevoide tänne niin kuin olisi jo!
On tavallista, jos on hoikka ja/tai tosi vaaleaihoinen. Verisuonistoa kuultaa läpi.