Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joilla luonnostaan tummat silmänaluset?

Vierailija
05.05.2017 |

Minulla on ollut nämä riesanani koko elämäni. Olen selvästi perinyt äidiltäni, koska hänellä ihan sama ongelma. Mitä enemmän ikää tulee, sitä pahemmalta nuo näyttävät. Mikään meikki ei oikein peitä, jossain vaiheessa tulevat näkyviin vaikka kuinka pakkeloisi.

Kesällä näyttävät vähän paremmilta, kun iho ruskettuu, mutta mitä kalpeampi iho, sitä pahemmat silmänaluset.

Auta armias jos nukun huonosti, sitten näytän siltä että joku olisi motannut molempiin silmiin. :D

Ärsyttää kun on koko ikänsä saanut kuunnella:
"Ootko nukkunut huonosti?"
"Ootko väsynyt kun on noin tummat silmänaluset?"
"Mikset meikkaa niitä piiloon?"
"Kyllä varmasti meikkivoiteella peittyy, et vaan laita kunnolla/oikein."

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! :D Ihan hirveä vaiva koittaa peittää niitä, näkyvät just silti vaikka miten laittais pakkelia naamaan.

Vierailija
2/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole luonnostaan tummia silmän alusia tai silmäpusseja.

Ne kertovat aina väsymyksestä/uupumuksesta ja, että terveytesi ei ihan kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa – tai ennen kaikkea on kyse siitä, että iho silmien alla on tosi ohut ja "kuopalla", jolloin verisuonet kuultavat läpi. Silmälasit peittävät ongelmaa aika hyvin, mutta joskus kyllä tekisi mieli mennä rasvansiirtoon, jossa rasvaa imettäisiin esim. reisistä ja ruiskutettaisiin tuohon silmien alle...

Ja tyttäreni on perinyt samanlaiset silmänaluset.

Vierailija
4/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kertovat aina väsymyksestä/uupumuksesta ja, että terveytesi ei ihan kunnossa.

Höpsis, itselläni on ainakin ollut jo lapsena. Tuskin olen koko elämääni 37 vuotta ollut väsynyt. Rakenteellinen juttu, josta itse tykkään. Saavat katseen jotenkin sumuiseksi ja herkän näköiseksi. En edes yritä piilotella.

Vierailija
5/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten varmaan syntymäväsynyt, koska minulla on tummat silmänaluset ollut jokaikisessä lapsuuskuvassa kaksivuotiaasta lähtien. :D

AP

Vierailija
7/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2015120920804057_ka.shtml

Kyllä jokainen noista naisista olisi huomattavasti kauniimpi ja kymmenen vuotta nuoremman näköinen ilman silmänalusia. Hyh mitä tuubaa naisille suolletaan, kohta varmaan yritetään vakuttaa että selluliitti on seksikästä.

Vierailija
8/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2015120920804057_ka.shtml

Kyllä jokainen noista naisista olisi huomattavasti kauniimpi ja kymmenen vuotta nuoremman näköinen ilman silmänalusia. Hyh mitä tuubaa naisille suolletaan, kohta varmaan yritetään vakuttaa että selluliitti on seksikästä.

Minusta he olivat kauniita. Selluliitistakaan en välitä pätkääkään. Eihän sitä edes huomaa muutoin kuin valokuvissa, eikä minulla ole tarve ottaa mitään bikinikuvia.

Vierailija
9/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa,suurella osalla meistä atoopikoista on tummat silmänaluset ilman että siihen liittyy väsymystä tai uupumusta tai mitään muutakaan dramaattista.

Vierailija
10/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Meidän suvussa ollaan sitten vissiin useammassa polvessa jotenkin viallisia koska tummia silmänalusia löytyy. Tunnen kyllä oloni ihan terveeksi.

Valokynällä peittelen, mutta jos sitä laittaa vähän väärään kohtaan, näyttää entistä pahemmalta.

Vierailija
11/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Kiertää suvussa. Lapsuuskuvat karuja kun näytän joltain riivatulta mustine silmänalusineni. :D Aika hyvin toimii persikansävyinen peitevoide ja siihen päälle concealer peittämään, mutta silti kyllä huomaa melko selkeästi että normaalia tummemmat on.

Vierailija
12/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Ja lisäksi vielä vitivalkoinen naama että oikein erottuu kunnolla.

Iän myötä tuntuu vielä hurjemmilta, kun kaikki peitevoiteet kerääntyy joka ikiseen luonteeseen ja korostaa niitä. Enkä ole edes kolmeakymmentä.

Harkitsen vakavasti plastiikkakirurgiaa jossain vaiheessa.

Vierailija
13/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi!

Eräs lääkäri väitti, että tummat silmänaluset liittyvät jotenkin poskionteloihini. En muista tarkalleen, mistä oli kysymys. Lisäksi iho silmieni alla on todella ohut ja "läpikuultava".

Onhan se ärsyttävää. Perusilmeeni on tämän takia niin nuutunut. Mutta minkäs teet.

Vierailija
14/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luonnostani yksi vitun Euronymous.

Vierailija
15/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule oranssin punainen huulipuna aika tuhdisti mustiin kohtiin vain ensin silmien ympärille ja päälle taputat meikkivoiteen ja ne häviää päiväksi. Toimii! Kokeilin ja se todellakin toimii!

Vierailija
16/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma runsas vedenjuonti auttaa, luin jostain lehdestä.

Vierailija
17/27 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule oranssin punainen huulipuna aika tuhdisti mustiin kohtiin vain ensin silmien ympärille ja päälle taputat meikkivoiteen ja ne häviää päiväksi. Toimii! Kokeilin ja se todellakin toimii!

Tämä toimii ei ole siis vitsi! Näytät hurjalta punaiset renkaat silmien ympäri mutta meikkivoide muuttaa kirkkaaksi koko silmienympörykset! Kokeilkaa heti. Nyx illä on paletti joss oleva punainen oli liian haaleaa. Huulipuna toimii parhaiten sellainen oranssinpunainen ! Ei glitter!

Vierailija
18/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mennä kyyneluran täyttöön esum restylanella vai onko se rasvansiirto parempi?

Vierailija
19/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tummat silmänaluset, korkeusraja pitkin silmäkuopan reunaa poskella ja yläluomella taas näkyvät verisuonet. Näytän helposti väsyneeltä ja rasittuneelta, nuutuneelta. Mikään ei tunnu kirkastavan ja peittävän tarpeeksi. Välillä sitten tykkään laittaa yhdellä luomivärisävyllä varjostukset ylös ja alas, niinku että näytetään sitten tarkoituksella vähän kuolleelta jos se kerran on mun "look".

Iho on muutenkin varjoisen sävyinen, kalpea ja läpikuultava, näkyy kaikki lihat ja suonet kaikkialta niin että olen kuviollinen ja kirjava. Lapsuuskuvissa näytän aina siltä kuin mut olisi maskeerattu; kalpea otus, pieni punainen suu ja tummat kuopalla olevat silmänaluset.

Vierailija
20/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, itselläni on ainakin ollut jo lapsena. Tuskin olen koko elämääni 37 vuotta ollut väsynyt. Rakenteellinen juttu, josta itse tykkään. Saavat katseen jotenkin sumuiseksi ja herkän näköiseksi. En edes yritä piilotella.

Joo, tummista silmänalusista tulee sellainen kohtalokas, vähän riutuva ja seksikäs "kirjailijalook". Joitakin se jopa pukee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan