Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalan hyvä puoli, jotka kaikki eivät tiedosta

Vierailija
05.05.2017 |

Olen mielestäni tehnyt fiksun valinnan: opiskelin sairaanhoitajaksi ja valmistuttuani sain töitä eräästä isosta sairaalasta. En ole päivääkään katunut, sillä elämäni on ihanaa! Henkilökunnan juhlissa kaikki lääkärit tulivat aina iskemään. Aloin tapailemaan kirurgia ja pääsyimme avioliittoon. Kirurgimieheni hemmottelee minua koko ajan ja asumme hienossa omakotitalossa! Minulla ei ole enää taloudellista pakkoa käydä töissä, mutta käyn silti, koska saan koko sairaanhoitajan palkan "hupirahaksi" omaan käyttöön.

Jos olet nuori ja nätti, tai edes nätti, niin suosittelen hoitajan uraa! Sillä tavalla pääsee rikkaisiin naimisiin.;)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirurgit tunnetusti pettää jokaisissa "firman" juhlissa.

Vierailija
2/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei välttämättä ole samanlainen luonne ja arvomaailma kuin sinulla. Moni oman arvonsa tunteva  nainen ei halua elellä rikkaan miehen siivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun odotin jotain muunlaista tekstiä. Repesin kesken nauruun, mutta hyvä kun olet onnellinen.

Vierailija
4/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit. Oikeasti jos olisit kollegani (mitä kyllä epäilen vahvasti), huutaisin sinut nähdessäni, että "taivas varjele mikä sieltä tulee!". Ja tämä siis ei ole kohteliaisuus.

Vierailija
5/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys hyvä. . . Sorry ei mennyt läpi.

Vierailija
6/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisempi hyvin toimeentulevan miehen kanssa kuin jonkun, jolla on aina "matti kukkarossa". Yksin jos asuisin, niin hädin tuskin olisi sairaanhoitajana varaa asua pk-seudulla keskustassa, vaan jossain Kontulan vuokralähiössä. Pystyn säästämään kunnolla, sijoittamaan rahojani ja voin oikeasti nauttia elämästä. Parhaillaan suunnitellaan kesälomareissua ja meillä ei tarvitse miettiä jokaista euroa.:) Panostus hoitajan opinnoille voi olla parhaimmillaan kannattava sijoitus.;)

-Ap

Vierailija
7/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorista lääkäreistä suurin osa on naisia, ja lääkärimiehet avioituvat lähinnä saman koulutustason ihmisten kanssa, joten helpompi tapa saada lääkärimies on opiskella itsekin lääkäriksi. Jos nyt faktat kiinnostaa, eikä 60- luvun lääkäriromaanit.

Vierailija
8/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Itse juuri hain sairaanhoitajaksi/terveydenhoitajaksi.

Vierailija
9/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit luet itse lääkäriksi... 

Vierailija
10/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisempi hyvin toimeentulevan miehen kanssa kuin jonkun, jolla on aina "matti kukkarossa". Yksin jos asuisin, niin hädin tuskin olisi sairaanhoitajana varaa asua pk-seudulla keskustassa, vaan jossain Kontulan vuokralähiössä. Pystyn säästämään kunnolla, sijoittamaan rahojani ja voin oikeasti nauttia elämästä. Parhaillaan suunnitellaan kesälomareissua ja meillä ei tarvitse miettiä jokaista euroa.:) Panostus hoitajan opinnoille voi olla parhaimmillaan kannattava sijoitus.;)

-Ap

Joko provoilet, koska olet katkera jotain sairaanhoitajaa kohtaan tai asut tosiaan siellä Kontulan vuokralähiössä.

Vierailija
11/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan kävisi töissä ellei olisi pakko. Sen verran raskasta ja alipalkattua tämä työ on. Olisi sille ajalle kivempaakin tekemistä.

Tosin en usko ap:n tarinaa. En itse edes tunne ketään hoitajaa, jolla olisi lääkärimies. Lääkäreillä on tosiaan useimmiten lääkäripuoliso. Tai ainakin puolisolla on jokin muu korkeakoulutus.

Vierailija
12/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kaikki lääkärit tuli iskemään. Huh heijaa. Mahto olla partyt.

Vierailija
13/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se herkkuu oo kun mies koko ajan kiinni töissä. Tähän lisäksi kaikki koulutukset ja ajankohtaiset seminaarit ja uusimpien tieteellisten läpimurtojen seuraaminen ja sun vuorotyö, niin eipä tuota kovin hyväksi tilanteeksi voi sanoa. Pakkohan sun on siellä töissä käydä jo ihan oman mielenterveyden takia, kuka sitä yksin jaksaa kodin seiniä tuijotella, oli ne kuinka kalliit seinät tahansa.

Vierailija
14/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun et enää ole nuori ja nätti ja kirurgimiehesi etsii uuden nuoren ja nätin?

Vierailija
15/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on selvä provo. Ei pidä kommentoida eikä mennä mukaan.

Vierailija
16/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaukaa viisas ja pistän suurimman osan palkasta säästöön. Meillä ei ole avioehtoa. Jos löytää minua kauniimman ja nuoremman, niin en olisi taloudellisesti pulassa.

-Ap

Vierailija
17/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä kirurgin palkka niin hulppea ole, että sillä elätetään hienossa talossa pääkaupunkiseudulla rouvaa, joka voi vaan harrastella työntekoa ja hassata hoitsunpalkkansa. No ehkä porvoossa on eri VES käytössä. 

t. itsekin kirurgi

Vierailija
18/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikonut vastata mutta tuli mieleen, et ap olet niin lapsellinen bimbo etten ihmettele kun kirurgimiehes otti perskännin ja lähti hortoileen kääntöveitsen kans naapuritaloon. Olet kirurgillesi tosi " rasittava" . Että silleen.

Vierailija
19/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatissa ja hyvissä viroissa olevat kaunottaret ovat yleensä haluttua vaimomatskua, jos käytös , sivistystaso ja olemus noin yleensä on salonkikelpoinen. Oma varallisuus tietenkin lisää mahdollisuuksia. Hyvä on että joku on onnellinen liitossaan. Jonkun täytyy kuluttaa että talous pyörii. Yleensä  naiset vihaa varakkaita työtovereita. Kaikki lääkärit eivät ole varakkaita Suomessa.

Vierailija
20/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgit on just ihania! <3 <3 <3

Ap, sinunko siippasi pääsi lehteen  http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005197565.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän