Asun Espoon keskuksessa,millainen olen?
Kommentit (23)
170 cm, 58 kg, 28 v, mies, pillifarkut, tennarit ja tumma ananastukka.
Kuuntelet nikke ankaraa ja olet piilottanut liukuvoitren poikasi kumisaappaaseen.
Kuka on Nikke Ankara?Näitä kysyy ap.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Nikke Ankara?Näitä kysyy ap.
En tiiä, tossa ekalla sivulla oli sellanen otsikossa.
Joo,niin näytti olevan.Ei kiinnostanut.Siitä voi päätellä jotain.
Kuuntelet juuri nyt Burzumin jesu dødiä?
9.En,mutta musiikkia nyt muuten kyllä.
Burzum ei kuulu musiikkikavalkaadiini,mutta tiedän bändin ja kuuntelen aika laajasti musiikkia noin muuten.Ap
Ainakaan et ole juuttunut ennakkoluuloihin.
t. toinen 02770 -alueella (vapaaehtoisesti) asuva
Vierailija kirjoitti:
Burzum ei kuulu musiikkikavalkaadiini,mutta tiedän bändin ja kuuntelen aika laajasti musiikkia noin muuten.Ap
Miksi et voinut sanoa suoraan, että haluat vaan jutella jonkun kanssa?
Käytännöllinen enemmän kuin mukavuudenhaluinen.
Tietysti juttele on kivaa,mutta joku aihe siinä tekee siitä mielenkiintoisemman.
Olen ehkä enemmän sitten käytännöllinen,kuin mukavuudenhaluinen.Ne eivät tosin ole vastakohtia.Ap
Tienaat keskimääräistä vähemmän tai haluat asua edullisesti ja käyttää rahasi johonkin muuhun, esim. matkusteluun ja shoppailuun.
Prototyyppi kirjoitti:
Tienaat keskimääräistä vähemmän tai haluat asua edullisesti ja käyttää rahasi johonkin muuhun, esim. matkusteluun ja shoppailuun.
No ei tohon Espoon keskuksen keskelle ihan ilmaiseksikaan pääse
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/espoo/13685456
Riippuu ihan auleesta ja talosta, missä asuu. Meidän talossa omistusasujat eivät ole mitään köyhiä, kun neliöhinta on yli neljä tonnia. Sitten on vähän halvempia 80-luvun taloja Kirkkojärven puolella.
- ei ap
Hei, mäkin asun täällä 02770-alueella ja viihdyn hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
No ei tohon Espoon keskuksen keskelle ihan ilmaiseksikaan pääse
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/espoo/13685456
Riippuu ihan auleesta ja talosta, missä asuu. Meidän talossa omistusasujat eivät ole mitään köyhiä, kun neliöhinta on yli neljä tonnia. Sitten on vähän halvempia 80-luvun taloja Kirkkojärven puolella.
- ei ap
Espoon halvin alue kuitenkin Suvelan lisäksi. Palvelut ja kulkuyhteydet taitaa olla hyvät, vaikka alueen maine ei ole kummoinen. Itse luulen että ko. alue on kuitenkin mainettaan parempi paikka asua.
Luuseri