Vauva.fi legendaarisimmat ketjut
Kommentit (81)
Ne 2 keskustelua siitä kärryjen jättämisestä kauppojen parkkipaikoille. Kovaa vääntöä käytiin.
Kirjoittaja oli hoitamassa tuttavan mäyräkoiraa viikonlopun ja oli ihan kauhissaan, koska koira tuijotti häntä koko ajan. Oli ihan suunniltaan hakien ohjeita ja apua palstalaisilta, eikä uskaltanut edes nukkua.
Tästä tuli mieleen, että toisinaan mies kysyy, että mille mä oikein hörötän ääneen. "Av.." Mies pyörittelee silmiään. Vauvapalstalla, pöh!
Pari päivää myöhemmin mies sanoo, hei kato tämmöinen hauska juttu on siellä vauvapalstalla! "Joo, oon jo lukenut sen."
Av-aiheinen huvipuisto oli hauska. Myös kampaamokatku ja noloimmat lääkärikäynnit oli ihan parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Av-aiheinen huvipuisto oli hauska. Myös kampaamokatku ja noloimmat lääkärikäynnit oli ihan parhautta.
Tän mä olinki unohtanut. Huippu!
Instagrammi-pentagrammi-ketju! Paras ikinä.
Blogien korulauseet -ketju on ikisuosikki!
Kyrväkkeiden kasvatus parvekelaatikossa :D
Suomen curling-joukkueen uusipaaval...mentaja? :D
Muistaako kukaan sitä ketjua, missä ap ihmetteli mitä tehdä kun parvekkeelle ilmestyi roikkumaan broilerin rintafile ongenkoukussa? En enää muista niin tarkasti tätä, muuta kuin sen, miten älyttömästi nauroin. Ap sai vaikka mitä ehdotuksia miten toimia...
Miestäni on haukuttu tällä palstalla, hän pahoitti mielensä.
Sihisevä mies.
Kaipaus-/terveisketjut on pääsyy siihen miksi käyn täällä. Se viestittely vaan on jotenkin todella erikoista siellä.
Jotenkin säälittävää, että jostain pienestä kirjoitusvirheestä "jauheNliha" nousi iso vitsi.
Paras ketju tietenkin Sipe-ketju, jossa pitkin yötä pohdittiin asuntoilmoitusta, jossa oli pelkkien avaimenreikien kuvia. Ja asunnosta oli näkymät ihan hei Ruoholahteen asti! Se oli parhautta, silloin pystyi vielä kirjoittamaan yölläkin. Nykyään eeppisten ketjujen syntyminen on tehty lähes mahdottomaksi.
"Täällä ois vapaa kassa" -ketju on mun henkilökohtainen suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Paras ketju tietenkin Sipe-ketju, jossa pitkin yötä pohdittiin asuntoilmoitusta, jossa oli pelkkien avaimenreikien kuvia. Ja asunnosta oli näkymät ihan hei Ruoholahteen asti! Se oli parhautta, silloin pystyi vielä kirjoittamaan yölläkin. Nykyään eeppisten ketjujen syntyminen on tehty lähes mahdottomaksi.
Nukkumaanmeno venyi silloin! Mut ei se ketju jälkeenpäin luettuna ollut niin erityinen. Se oli sellanen siinä hetkessä-juttu.
Viitsiskö joku valaista vähän, mistä norpissa ja emättimissä oli kyse?
^ mies siis ei halunnut samaan autoon niiden koirien takia