Teidän periaatteet anaalin suhteen?
Siis, että oletteko antaneet ja kenelle? Jos ette, niin aiotteko ikinä antaa ja kenelle?
Itse en ole vielä antanut persettä ikinä (muutakuin sormettaa).
Mä aina välillä mietin että annan sit vasta, kun oon naimisissa :DD Mutta ei ehkä, mutta vasta semmoselle kenen kans olen ollut kauan ja kehen luotan ja ketä rakastan.
Kommentit (20)
Itselleni anaali ja oraali kuuluu ihan normi seksiin joten annan niille, joille annan muutenkin. En kuitenkaan ihan yhden illan jutuille, jos en ole ehtinyt varautua siihen.
Nuorempana kokeilin ihastuksen pienestä painostuksesta, sen jälkeen ei ole tullut harrastettua. Pitkässä parisuhteessa voisi harkita, jos miehellä ei ole liian suuri vehje.
Jos tiedän varautua etukäteen niin peremmälle vaan.
Kokeillut anaalia 2x. En tykännyt joten exit only. Nautin suihin otosta loppuun saakka 😋 .
Vastaanottajaksi en suostu monista syistä, miehelle voin antaa jos pyytää.
Jos nainen ei anna anaalia, niin hän ei todella rakasta sinua. Tällainen periaate minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Kokeillut anaalia 2x. En tykännyt joten exit only. Nautin suihin otosta loppuun saakka 😋 .
Suihinotto on yhdyssana.
D: Räikän rope
Ei kiinnosta eikä oo mieskään osoittanut mitään kiinnostusta sitä kohtaan. Kaipa mä voisin kokeilla jos kumppani haluaisi.
Mun mies on niin iso (etenkin paksu), etten usko pystyväni, ja hän ei edes halua, niin sanoo.
Teininä eka bf puoliksi pakotti anaaliin, enkä saanut siitä mitään, no ehkä sen tietyn kiihotuksen, joka liittyy siihen, että tehdään jotain "tuhmaa". Myöhemmin mulla oli yksi kuuuma mies, joka oli hyvä ainoastaan sängyssä, ei juuri missään muussa. Hänen kanssaan nautin myös kakkosrapusta. Mutta olenkin masokisti :/
No jos tämä nykyinen mies, jonka toivoisn olevan loppuelämäni ainut mies, haluaisi anaalia, silti voisin kokeilla. Pitkä lämmittely ja paljon liukkaria...
Eiköhän se ole niin, että periaatteet "marxismilais sosialisoidaan" anaaliseksisuhteen tällaisissa avauksissa. Jos "kirkollisherralta mielipiteen oppinut neiti A" painottaa "anaaliseksistä aidosti tykkäävälle neiti B:lle" agendansa, kukaan ei silloin tykkää. Ei kirkkoherra, neiti A eikä neiti B.
2= joskus 1.
Ihan kivaa. Paljon intiimimpää kuin ns. normiseksi. En kummiskaan harrasta sitä kenen kanssa tahansa. Ensinnäkin miehen täytyy osata hommat ja toiseksi, koska itse koen aktin niin intiiminä, miehen täytyy olla enemmän kuin puolituttu. Ja sit vielä sekin että miehen joka haluaa takaluukulleni on myös oltava valmis vastaanottamaan samalla mitalla. Multa kyllä löytyy leluja.
Minulle käy vain silloin jos olen itse päällä saan hallita tilanteen. Tykkään muuten olla alistettuna ja saada kovaakin kohtelua mutta nk. painal ei ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa. Paljon intiimimpää kuin ns. normiseksi. En kummiskaan harrasta sitä kenen kanssa tahansa. Ensinnäkin miehen täytyy osata hommat ja toiseksi, koska itse koen aktin niin intiiminä, miehen täytyy olla enemmän kuin puolituttu. Ja sit vielä sekin että miehen joka haluaa takaluukulleni on myös oltava valmis vastaanottamaan samalla mitalla. Multa kyllä löytyy leluja.
Miksi haluat työnnellä leluja miehen paskaluukkuun? Saatko siitä jotain feminististä sadistista tyydytystä, kun "maksat samalla mitalla"?
Ei kiitos anaalia minulle, ei missään tapauksessa eikä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut parin nuoren miehen kanssa jotka ovat olleet kokemattomia anaalin suhteen mutta käytännössä heidän opettamisensa homman saloihin on aika muodollisuus. Sanoo vain mitä pitää tehdä ja mitä odottaa. Ei kovin iso juttu se että osaako mies jo hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat työnnellä leluja miehen paskaluukkuun? Saatko siitä jotain feminististä sadistista tyydytystä, kun "maksat samalla mitalla"?
Koska miehelläkin on oikeus nauttia anaaliseksistä. Kamalan itsekästä olettaa, että vain nainen saisi nauttia peräaukon sulkijalihaksen venymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio huomio. Jos sen tekee oikein, sillä saa parhaimmat orgasmit miehelle. Juuri eturauhasen kautta. Eli ei feministin raivoa vaan nautintoa ja vaihtelevaa seksiä molemmille. Perehtykää seksin saloihin.
Itselleni anaali ja oraali kuuluu ihan normi seksiin joten annan niille, joille annan muutenkin. En kuitenkaan ihan yhden illan jutuille, jos en ole ehtinyt varautua siihen.
Anus on ulosteen ulostuloaukko.