Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri pituusero häiritsisi teitä parisuhteessa?

Vierailija
04.05.2017 |

Siis omassanne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä keksi yhtään tilannetta, jossa nimenomaan pituusero haittaisi

Vierailija
2/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millikin on liikaa

Pituushullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ei normaalisti ole mitään merkitystä, mutta jos aletaan puhua metrin pituuserosta, niin silloin saattaa tulla jo joitakin käytännön hankaluuksia.

Vierailija
4/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15cm tai ainakin yli 20cm on liikaa. Pidän itseasiassa enemmän itseni pituisista miehistä.

Vierailija
5/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on minua yli 20cm lyhyempi niin se on pieni turn off. Ihan oikeasti se häiritsee kuitenkin vasta silloin jos pituuseroa on puoli metriä tai enemmän.

Vierailija
6/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 164 ja mies olisi 170 jotai. Hää olisi liian lyhyt.

Vierailija
7/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on yli 25 cm pidempi.

Vierailija
8/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että alle 170-senttisen ja siron miehen kanssa voisi olla vaikea olla siinä mielessä, että mun itsetunto ei kestäisi sitä kokoeroa. Toisaalta periaatteessa pidän pitkistä ja kookkaista miehistä, mutta silti yhtä lukuunottamatta kaikki miehet, joista oon ollut kiinnostunut, on olleet mua lyhyempiä, eli eipä se sit varmaankaan loppupeleissä kauheasti painaisi, jos mietitään vakavampaa juttua.

Vierailija
9/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni paljon pidemmistä miehistä, joten suunnilleen itseni pituiset ja lyhyemmät ovat vähän turn off. Liian pitkä taas ehkä olisi sellainen yli 2 metrinen, mutta en ole niin pitkän kanssa seurustellut joten en ole varma.

Vierailija
10/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että alle 170-senttisen ja siron miehen kanssa voisi olla vaikea olla siinä mielessä, että mun itsetunto ei kestäisi sitä kokoeroa. Toisaalta periaatteessa pidän pitkistä ja kookkaista miehistä, mutta silti yhtä lukuunottamatta kaikki miehet, joista oon ollut kiinnostunut, on olleet mua lyhyempiä, eli eipä se sit varmaankaan loppupeleissä kauheasti painaisi, jos mietitään vakavampaa juttua.

Ja koska oon ryhdikäs 176-senttinen eli kengät jalassa 180 ja koroissa lähemmäs 190 pitkä, niin pitkää miestä tuskin onkaan, että se haittaisi. Miehen pituudessa alkaisi varmaan haitata kaikki ikävät käytännön jutut, jotka seuraavat siitä, että ei ole standardimittainen, enne kuin mua alkaisi haitata pituusero.

Vierailija
11/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ei sillä ole mitään väliä. Jos kolahtaa niin kolahtaa, ei sillon pituutta katota.

Mutta kumminki semmonen periaate on, että mies ei saisi olla minua, 160cm naista, lyhyempi. Ja jos toisaalta jätkä on joku yli kaksmetrinen niin onhan se aika kova pituusero mut ei se nyt niin paljon haittais kuin tuo että on lyhyempi :-)

Vierailija
12/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun poikkiksella olis 5 cm pidempi kuin mulla, niin se olis aika kauheeta. Tai fantsuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä