Ylipainoiset, pidättekö mekon alla jotain joka kursii mahaa/pyllyä kasaan?
Mietin kehtaako sellaisenaan mennä jossain maksimekossa?
Entä mitä siihen päälle jos hihaton mekko?
Kommentit (29)
En, kommandona mennään kesät talvet.
Käytän. Mulla oli vuosia sellaiset vähän uimapukukankaan tyyppiset kunnon kuristuskalsarit. Nyt jouduin hankkimaan uudet, en tiedä onko EU kieltänyt kuristushousut, kun kaikki tuntui olevan sellaista vähän sukkahousua paksumpaa materiaalia, mikä ei kyllä kursinut samalla tavalla löllöjä kokoon verrattuna vanhoihin. Myyjäkin vielä iloisena sanoi, että "Kiva, kun nämä muotoilevat on nykyään tällaista ei-niin -puristavaa materiaalia." Mietin vaan itsekseni, että mä nimenomaan haluaisin sellaiset kunnolla puristavat. :D
Mutta siis, kyllä ne uudetkin pahimpia muhkuroita silottivat.
En ikinä suostuisi niihin kuristimiin ja pursottimiin. Hyi.
Ei ne kiloja mihinkään vie, psykologinen harha. Katson mieluummin että vaatteet on sellaiset että ovat edukseen mulla.
Miehet ei muuten ikinä suostuisi sattuviin ja ahdistaviin vaatteisiin.
Ihan älytöntä.
Pakostakin jäin miettimään, että onko ap:lle alkanut tulemaan itselleenkin tällaisia ongelmia, kun se noin kiinnostaa. Jotenkin en usko, että normaalipainoinen tällaisia miettii?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isoja olette?
Aika isoja. Se selittää ilkeyden tällä palstalla. On niin paha olla itsensä kanssa.
No en todellakaan! Miksi ahtautuisin moisiin kidutusvälineisiin! Ostan sopivia vaatteita ja haluan tuntea oloni mukavaksi.
Minne se aines sitten pakkaantuu? Aineen häviättömyyden laki. Tuleeko toisesta paikasta yli?
Oikeaoppiset mekot ja hameet nuorelle naiselle.
https://imgur.com/a/qHw5c55