Gallup; Puolisollasi löytyy prepaid, miten reagoit?
Ei liity töihin. Miten kysyt liittymän olemassa olosta? Vai kysytkö ollenkaan? Kaikilla saa olla niin monta liittymää kuin tarvii, ei kuulu kenellekään?
Kommentit (14)
En reagoisi mitenkään. Hänellä on pöytälaatikossa useita (kalliita) puhelimia ja (halpoja) liittymiä. Ainakin yksi varaliittymä kannattaa olla joka tapauksessa.
Jätän avioerohakemuksen turhia kyselemättä.
Kysyisin kuinka kauan on pettänyt.
ilmoitan KRPlle välittömästi että täällä on löytynyt prepaid!SIIS OMG OMG!!!!!!!!!!!Kunhan järkytykseltäni tokenen niin soitan iltalehteen ja ylen uutisiin.Ja ellei joku ole ehtinyt ilmoittaan supolle terrorismin torjuntaan niin sinnekkin pikaisesti yhteyttä!
Jos tuollainen salaprepaid löytyy, asia olisi päivänselvä. Kova paikka olisi. Pakko olisi ero ottaa, ettei kuseteta 100/0.
Tai sitten olisin kuin en olisi tietoinen puhelimesta ja järjestäisin
salaa uuden elämän
Ottaisin asian puheeksi jos siihen jostakin syystä tulisi aihetta tai tarvetta esim. kysymällä mistä liittymä on ilmestynyt ja milloin ja/tai mihin hän on sitä tarvinnut.
Pitäisin itsestään selvänä, että pettää.
Uskoisin et on sekaantunut (taas) laittomuuksiin, ehkä alkanu myymään taas jtn. Pettämiseen en uskois mutta kyllä sekin kävis mielessä.
"Puolisolla löytyy prepaid" :D Ihan kuin olisi kyse jostain sairauden löytymisestä - "puolisolla löytyi syöpä"....
"Hei [Puoliso], huomasin vahingossa (laskuista, mistä?), että sulla on myös prepaid-liittymä. En tiennyt, että sulla on kaksi eri numeroa, pitäiskö mulla olla tiedossa se toinenkin vai mihin käytät sitä?"
Ihan mä olen sille itse liittymän hommannut ja lataan samalla kun lapsellekin ;)
Walter White? Eikö se kuollutkaan?
Kysyn mitä aineita hän myy ja paljonko on pimittänyt meikäakalta.