Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alemmuuden tunne tuoreessa suhteessa. Kannattaako jatkaa?

Vierailija
04.05.2017 |

Tässä suhteessa tunnen voimakkaammin jokaisella tavalla.
Mies on tottunut mielialanvaihteluihini ja sanoo rakastavansa minua sellaisena kun olen.

En ole sellainen persoona oikeasti minkälainen olen hänen kanssaan.
Olen jotenkin vihaisempi, masentuneempi ja tunnen olevani "alemmalla" tasolla hänen kanssaan.
Vaikka mies ei itse ole mitenkään tätä tietoisesti aiheuttanut.
Hän aina kehuu, ottaa kaiken minulta vastaan, tukee, auttaa, haluaa ilahduttaa, hellii ja on todella kiltti.
On menestynyt ja todella jalat maassa oleva. Kiinnostunut asioita ja todella fiksu.

Minä olen hänen kanssaan täysin vastakohta tai ainakin hänen seurassaan.
Minusta tuntuu, etten näe kuin omat virheeni ja tunnen olevani huonompi koska en ole saavuttanut läheskään niin paljon elämässä kuin hän on.

Hänellä on myös paljon ystäviä ja on ulospäinsuuntautunut ja kaikki pitävät hänestä.
Minä olen yksinäinen enkä oikein pärjää sosiaalisesti. Ja kuten tekstistäkin paistaa läpi niin minulla on huono itsetunto, varsinkin tällaisien ihmisten seurassa.

Hän oikeasti on tehnyt paljon jotta olisin itsevarmempi ja on kuunnellut vuodatuksiani liikaakin. Silti jaksaa aina eikä hän ole koskaan menettänyt kärsivällisyyttä minuun. Aina sanoo rakastavansa.

Minä en tiedä voiko tästä tulla mitään. Haluaisin mutta tunnen olevani niin huono ja vajavainen häneen verrattuna ja hävettää olla minä kun hän kertoo upeasta elämästään.

Kellään samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi vaan hyväksyä itsesi ja alkaa rakentamaan elämästäsi sellaista kuin haluaisit sen olevan. Juuri eronneena sanon, että ei noin ihanasta miehestä kannata luopua tuon vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samantapainen tilanne, ja se päättyi ikävä kyllä niin, että mies ihastui toiseen ja jätti. MUTTA olen kuitenkin iloinen siitä että annoin itseni mennä täysillä tuohon suhteeseen. Sain siitä tärkeitä kokemuksia, joita elämästäni oli aiemmin puuttunut, mm. minkälaista on olla hyvässä parisuhteessa hyvän kumppanin kanssa. Sain miehestä lopulta myös ystävän, jolta voin edelleenkin kysyä neuvoa jos tulee tunne että ajattelen ihmissuhteitani jotenkin hassusti tai kierosti. Sain suhteen aikana tuntea itseni halutuksi ja hyväksytyksi, ja vaikka jätetyksi tuleminen sattuikin, se ei kuitenkaan kokonaan pyyhkinyt noiden hyvien kokemuksien vaikutuksia mielestäni.

Ota tilanteesi oppimiskokemuksena. Se, että et oikein osaa olla noin hyvän miehen kanssa, kertoo siitä että sinulla on tärkeitä oppeja opittavana. Yritä rentoutua ja opetella ottamaan hyvää vastaan. Jonakin päivänä osaat vielä myös antaa sitä muille. Ja missään ei sanota, etteikö tuo mies voisi olla tuleva aviomiehesi, jonka kanssa elätte lopun elämänne onnellisina! Uskalla elää! :)

Vierailija
4/4 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tuo suhde ei ole sinulle hyväksi. Sinun pitäisi tuntea itsesi ihanaksi ja olosi hyväksi. Se on ainoa mittari sille onko suhde hyvä vai ei.

Tuollaiset "muka täydelliset" miehet saattavat ihan etsiä (tiedostamattaan) epävarmaa ja itseään "alemmalla tasolla" olevaa naista. Mitä se taas kertoo miehen persoonallisuudesta? Ehdottomasti kannattaa päättää suhde vielä kun pääset suht helposti tuosta irti. Opettele ihan tietoisesti rakastamaan itseäsi ja huolehtimaan ensisijaisesti itsestäsi. Sen jälkeen olet vahvemmilla ja saat tasavertaisen suhteen, jossa sinulla on hyvä olla. Aivan niinkuin kuuluukin.