Amikset pääsee yliopistoon. Menisitkö lääkärille jolla kaksoistutkinto putkimies-gynekologi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Oikea putkien rassauksen erikoismies.
Totta helvetissä, ainaki hoitais röörit kuntoo
Mitä väliä edellisellä ammatilla on, kunhan on ammattitaito siihen ammattiin mitä harjoittaa.
Eh, kyllä? Ei lukiosta saa mitään sellaista koulutusta, joka ratkaisisi lääkärin paremmuuden. Lääkiksessähän ne jutut opitaan.
t. lukion käynyt
Menisin, jos on pätevä gynekologi.
Vierailija kirjoitti:
Oikea putkien rassauksen erikoismies.
Jos olisi vielä vittutieteen tohtori niin menisin.
Eihän tää ole mikään uus juttu? Vaan yhtäkään putkimies-lääkäriä en ole vielä tavannut.
Amikset ovat käteviä käsistään, teoriaa opiskelevilta lukiolaisilta menee sormi suuhun ja sitten kutsutaan äiti tai iskä paikalle hoitamaan homman.
Mitä eroa noilla on jos molemmat ovat suorittaneet tutkinnot?
Näkyykö lukion suorittaneella jotenkin akateeminen sädekehä voimakkaampana?
Putki kuin putki. Menisin tietty, jos pätevä ammattiinsa.
Menisin. Eihän siellä lukiossa (kaan) lääkäriksi opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää ole mikään uus juttu? Vaan yhtäkään putkimies-lääkäriä en ole vielä tavannut.
Kyse on siitä, että amistokarilla saisi taustapisteitä tai pääsisi suoraan opiskelemaan, kuten yo-todistuksella. Nykyään kaikki yo-todistuksettomat hakee pääsykoekiintiössä.
Itse en kannata, koska amiksen opintosisällöt on mitä sattuu ja kursseista voi päästä läpi esim lisätehtävillä.
Minulla on ammattitutkinto, YO-tutkinto, ammattikorkeakoulututkinto ja näiden lisäksi olen maisteri ja jossain vaiheessa tohtori.
Olisiko minun pitänyt jättää amis ja ammattikorkeakoulututkinto suorittamatta, jotta olisin parempi tohtori alallani?
Tiedän monta amiksesta suoraan yliopistoon päässyttä, ei tuo nyt mikään uusi juttu ole. Sitä vain helpotetaan. Yleisin reitti ollut aikaisemmin amis-amk-yliopisto. Mistäs sitä tietää vaikka nykyinenkin viisikymppinen gyne olisi valmistunut 19-vuotiaana vaikka kokiksi. Eihän mitään sulje pois.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä edes, mitä kaksoistutkinto tarkoittaa?
Hän on korkeakoulutettu ei sen tarvitse tietää eikä ymmärtää mitään. Kaikkien pitää vain ylistää ja ihailla häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tiennyt mutta keksi uuden trollin tästä http://www.vauva.fi/keskustelu/2860975/miksi-jotkut-sairaanhoitajaopisk…
Mieheni on putkimies ja olen ylpeä hänestä. Sain sen kuvan, että ap suhtautuu ylemmyydentuntoisesti putkimiehiin?
Mieheni on fiksu, hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen, tuloista sen verran, että ministerien palkat jäävät toiseksi yrittäjämiehelleni..
Miksiköhän tämä on niin herkkä asia ap:lle? Ihmettelen vaan...
Höpö höpö, ja varmaan vielä joku nuori 'setämies' kaiken tämän päälle.Just'joo...