No mitä tämä nyt on?!
Pakko nyt johonkin tätä pähkäillä. :D Ollaan molemmat oltu aiemmin naimisissa ja mies on sittemmin vannonut tiukasti jo ennen mua, että hän ei milloinkaan enää mene naimisiin. Itse tahtoisin naimisiin, mutta olen ajatellut, että siihen kai täytyy sopeutua. Yhdessä ollaan oltu vajaa 3vuotta ja parisen vuotta asuttu yhdessä.
Nyt mies yhtäkkiä alkanut vihjailla jotain. Viime viikolla oli pitkän ja perseelleen menneen työpäivän jälkeen väsynyt ja kuitenkin alkoi yhtäkkiä puhua, että hällä on niin hyvä nainen, että mahtaako se tarvita vielä rengastaa joskus. Ja nyt eilen selailin mainoslehtisiä ja niiden joukossa oli myös koruliikkeen mainos. Alkoi kysellä niistä sormuksista sitten kaikkea et olisko tämä sellanen minkä tahtoisit ja eikös tämä näyttäiskin upeelta sun sormessa jne. Olin ihan puulla päähän lyöty enkä sanonut oikein mitään. Tenttasi ja tenttasi ja lopulta näytti keltakultaista sormusta ja sanoi, että no tälläsestä et ainakaan tykkää vaan sen pitää olla tälläinen ja näytti valkokultaista.
Niin että siis kiusaako se mua nyt vai aikooko se muka sittenkin kosia?!
Kommentit (3)
No miksi kiusaisi? Jos tämä on mitä haluatkin niin voithan nyt olla pelkästään tyytyväinen.
En tiedä.. Mies on aiemmin joskus tehnyt jotain sellaista, että on vihjaillut, että ei sitä tiedä jos vaikka mieli muuttuu tms. Mutta jotain erilaista tuossa nyt oli. Aiemmin on myös aina kieltänyt ja kieltäytynyt katsomasta mitään sormuksia.
Tippupas nopeesti. :)