Veikkauksia mitä brittihovi tiedottaa 45min kuluttua?
Kommentit (71)
Ellu antoi potkut kamerineidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan yöstä? Kokous pidetään aamupäivällä. Jos saisi veikata, niin kyse on turvallisuusuhasta ja näin viestitetään, että tilanne on tiedossa ja hallinnassa.
Koska kokous kutsuttiin koolle keskellä yötä.
Kokous pidettiin aamupäivällä, mutta se kutsuttiin koolle keskellä yötä.
Keskellä yötä kuningatar kutsui kokouksen koolle. Kokous pidettiin aamupäivällä.
Vieläkö pitää selventää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan yöstä? Kokous pidetään aamupäivällä. Jos saisi veikata, niin kyse on turvallisuusuhasta ja näin viestitetään, että tilanne on tiedossa ja hallinnassa.
Varmaankin siks, että kokouskutsu on tehty yöllä.
Ja Skotlantia myöten on henkilökunta kutsuttu. Hmm.
Se, että kaikista kuninkaallisista residensseistä on kutsuttu koolle henkilökuntaa, viittaa kyllä johonkin turvallisuuteen liittyvään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne minkään kruunun takia yöllä kokoontuis?
Yöllä? Kello on 8.21 Lontoossa tällä hetkellä, ei varsinaisesti yö (sielläkään)
Joo joo mutta tuo kokoontumiskutsu annettiin keskellä yötä, tajuatko?
Eikö se annettu klo 22 paikallista aikaa? Niin mä ainakin sen Aftonbladetin uutisen luin.. että klo 23 Ruotsin aikaa eli 22 UK aikaa.
Jos on kyseessä turvallisuusuhka, niin ihmettelen, miksi kaikkien pitäisi kokoontua samaan paikkaan?
Eikös tuo olisi ihan hölmöä.
Olen koko ajan pelännyt että Charles järjestetään pois ja pelkäänpä kaikkein pahinta. Jos näin tai sitten ei on minulla jokatapauksessa edesmenneeltä tai tulevalta kuninkaalta jotain jota ei ihan kaikilla olekaan .
Vierailija kirjoitti:
William ja Catherine eroavat.
Ei kai sentään. Pienet lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan pelännyt että Charles järjestetään pois ja pelkäänpä kaikkein pahinta. Jos näin tai sitten ei on minulla jokatapauksessa edesmenneeltä tai tulevalta kuninkaalta jotain jota ei ihan kaikilla olekaan .
Tarkoitan siis kollektiivisia muistoja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan vaan kaksi tuntia se aikaero.. Tämä sulle kutonen tiedoksi.
Eikö koollekutsu tapahtunut jo klo 3 yöllä? Melko poikkeuksellista ja yötähän tuo on vaikka aikaeron huomioisikin.
Niin ja William perii kruunun, ei vain ole mahdollista. Charles on jo niin vanha.
Tuoltapa löytyisi vaikka saman tien joku kuusi uutista aiheesta, kohta alkaa live
Tässä haastattelussa Charles näytti hyviä puoliaan isänä vaikka tekikin kamalan tempun Dianalle ja tuhosi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan vaan kaksi tuntia se aikaero.. Tämä sulle kutonen tiedoksi.
Eikö koollekutsu tapahtunut jo klo 3 yöllä? Melko poikkeuksellista ja yötähän tuo on vaikka aikaeron huomioisikin.
Voisiko olla niin, että kutsut on ajoitettu lähtemään tiettyyn aikaan. Syystä tai toisesta lähtivät yöllä. Ja maailma kuhisee.
Mutta mistä tää tieto öisestä viestistä on tullut kaikkien tietoon?
Onko muuten kerrottu, miten tieto tästä öisestä viestistä on tullut julkiseen tietoon? Mulle tuli ensimmäisenä mieleen että tässä testattiin jotain reaktionopeutta. Tai tietovuotoa, ja nyt selvisi millä vauhdilla ja mitä kautta juttu levisi.
Mutta nyt kun tulossa on tiedotustilaisuutta tms. niin oletan että kyseessä on joku siirtymäkauden alku, joko Charles ottaa vetovastuuta tai sitten hän astuu syrjään kruununperimysjärjestyksestä (jotain Williamin muutoksia oman uransa suhteenhan tässä on uutisoitu joku aika sitten että olisiko osa tätä.) Saas nähdä.