Laitoitko parempaa päälle kun menit maistraatissa naimisiin?
Meillä mies ilmestyi paikalle puku päällä vaikkei ollut sovittu edes sellaisesta. Kuvaan tuli sitten homssu ja komea mies puku päällä tukka hyvin. :)
Kommentit (24)
Ruokatunnilla arkivaatteissa meidät vihkaistiin. Oltiin asuttu yhdessä jo 10 vuotta, eikä mitään bileitä pidetty. Onnellisia ollaan edelleen.
Mulla oli täyspitkä valkoinen empire-linjainen sifonkimekko. Iltapukuna se myytiin, mutta näytin kyllä morsiamelta. Mies osti uuden harmaan puvun, paidan ja silkkisolmion. Oli kimppu, hiuskukat ja kukkaviehe.
En ole koskaan halunnut mitään hääjuhlia ja kammoksun huomion keskipisteenä olemista. Vaatteet ja kukat olivat niitä ainoita asioita joista piittasin. En ihan sitä saanut kuin oli tarkoitus, kukat olivat vääriä, mutta yritin kuitenkin tavoitella sitä mikä tuntui vähän edes tärkeältä ja merkitykselliseltä.
Miehellä oli uusi puku ja minulla kaunis, vaalea mekko sekä juhlakampaus. Yhdessä sovimme etukäteen vaatteet, asusteet ja päivän ohjelman. Minulle olisi sopinut arkisempikin tyyli, mutta mies halusi juhla-asut.
Mulla oli täyspitkä hääpuku ja huntu, miehellä frakki.
Maistraattihäät on ihan oikeat häät. Se että pukeutuminen on vapaa ei tarkoita että on pakko pukeutua arkisesti- saa laittautua jos tykkää, mutta pakko ei ole.