Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v pitkätukkainen, miehen mielestä ei pidä leikata

Vierailija
04.05.2017 |

Hiukseni "roikkuvat " päätä myöten ja on suht hento hiuslaatu. Tänään on kampaaja ja olen miettinyt leikkaamista esim long Bob mittaan. Hiukseni näyttävät pörröiseltä ja latvat on mielestäni kuivat. Olen aika pitkä nainen mutta olen ajatellut että tuo pidempi polkka sopii silti. No mieheni mielestä lyhyempi tukka näyttää "lesbolta". Omasta mielestäni vähän lyhyempi tukka näyttää paremmalta koska on siisti ja helpompi laittaa kuohkeutta kuin tähän lirutukkaan. Jos teen tiukan letin niin letti on keskisormen paksuinen. Ja ponnari on ohut liru.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun mielestä tuollainen mies on kiva ja fiksu? Joka arvostelee naisten seksuaalista suuntautumista hiusmallin perusteella, on ennakkoluuloinen, tuomitseva ja sivistymätön? No on sulla erikoinen miesmaku, täytyy ihmetellä.

Vierailija
2/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksethan on sun eikä miehesi joten etköhän tee niinku ite haluat. meillä mies olis halunnu minulle erittäin lyhyt hiukset,ite en halunnu niin en sellasia leikkauttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä perustelet asian meille ja ehkä itsellesi monisanaisesti ja kypsästi.

Mutta tietenkin miehen lapsellinen ja perusteita vailla oleva mielipide painaa vaa'assa enemmän kuin aikuisen, omista asioistaan päättävän naisen ajatukset.

4/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 34v ja mieheni päättää millaiset hiukset minulla on." Naurettavaa ja säälittävää, mitä jos teet sille tukalle mitä itse haluat, tuskin mies on sinun kanssasi hiustesi takia muutenkaan.

Vierailija
5/5 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti on? Siis ihan oikeasti.

Mun mies ei eilen halunnut pitsaa, mä halusin, joten ostin itselleni sellaisen.

Oli yhtä jännä tarina kuin sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi