Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös!

Vierailija
04.05.2017 |

Onneksi ollaan nyt viikonloppuna muuttamassa erilleen lopullisesti. En voi käsittää, miksi tuo mies välillä kiusaa minun lapsiani, nämä ei ole hänen biologisia muksuja mutta pitävät isänään.
Mutta äskenkin, olin keittiössä, mies ja lapset olkkarissa katselemassa televisioo. Mies söi sämpylää, tyttö 10v istui keinutuolissa. Kuulin kun mies taas ärsyttävästi esitteli tekemiään sämpylöitä, sitten tyttö käski lopettaa, kun mies yritti tunkea sitä sämpylää tytön naamalle tai jotain.

Mutta kun tyttö ei tykännyt ja mies sanoi että saahan hän kättään pitää missä haluaa, tai jotain tuollaista, niin minä sitten taas puutuin asiaan ja huusin että nyt lopettaa. Oon niin ärsyyntynyt koska tällästä kiusantekoa tapahtuu aina välillä.

Ja sitten mies suuttui, tai otti nokkiinsa ja huusi tytölle että hänen pitää mennä huoneeseensa koska rupes komentelemaan miestä. Ja väitti että käsi ei olllut lähelläkään tyttöä.

Siis mitä ihmettä?? Minä huusin miehelle siitä miten hän aina kiusaa lapsia ja miehen mukaan tämä tyttö nyt pompottaa mua muutenkin...

Mä sanoisin että miehen käytös ei voi olla normaalia. Ei tuo mies omia biologisia lapsiaan kiusaa, tietysti he ovat nuorempiakin, mutta silti..

Onneksi muutto tapahtuu jo huomenna! Tätä oon oottanut 3kk kun asunnon irtisanomisaika oli niin pitkä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääset eroon, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
2/6 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta siitä että puoliso kiusaa lapsia??

Erään kerran olin yläkerrassa, kun kuulin tämän 10 v tytön itkevän. Mies oli kiusannut häntä niin, ja silloin kiehahdin ja huusin miehelle asiasta. Mies kirjoitti puhelimeensa ylös, että sain raivokohtauksen.

Hänellä kun jo monia kuukausia ollut tapana kirjoittaa muistiin, mitä minä olen tehnyt ja sanonut väärin, jotta voisi käyttää näitä todisteena mua vastaan, jos vaikka huoltajuudesta ruvetaan taistelemaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva. kunnon wt-perhe! 

Vierailija
4/6 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiva. kunnon wt-perhe! 

Toivottavasti et ikinä joudu samanlaiseen elämäntilanteeseen tai koskaan tapaa sellasta ihmistä joka tekee elämästä helvettiä.

Kun ei koskaan voi tietää mitä tulee tapahtumaan.

Vierailija
5/6 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen eroa tuosta miehestä. Kiusaa teitä molempia... Miksi et heitä miestä ulos ja muuta kahdestaan tytön kanssa toi on ihan perseestä ja sairasta. Mieti kohta tyttösi oppii härnäämään muita kun miehesi opettaa ärsyttämisen taitonsa...

Vierailija
6/6 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta siitä että puoliso kiusaa lapsia??

Erään kerran olin yläkerrassa, kun kuulin tämän 10 v tytön itkevän. Mies oli kiusannut häntä niin, ja silloin kiehahdin ja huusin miehelle asiasta. Mies kirjoitti puhelimeensa ylös, että sain raivokohtauksen.

Hänellä kun jo monia kuukausia ollut tapana kirjoittaa muistiin, mitä minä olen tehnyt ja sanonut väärin, jotta voisi käyttää näitä todisteena mua vastaan, jos vaikka huoltajuudesta ruvetaan taistelemaan. Ap

Eli teillä on yhteinenkin lapsi? Hyi helvetti, minkälaisen ihmissaastan olet löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän