SOTELI-tulokset kevät 2017
Paljon tuli pisteitä ja pääsitkö valintakokeeseen? Jos pääsit, mikä koulu ja mikä tutkinto?
Iltapäivällä pitäisi tulla sähköpostiin tulokset esivalinnasta.
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Jjj kirjoitti:
Sain kutsun fyssarin monimuototutkinno valintakokeeseen,joka oli kakkosvalintana,ykkösenä oli saman opiskelupaikan päiväopetus. Onko mulla mahdollisuus vielä päästä esim.tuohon päiväopetukseen jos valintakoe menee todella hyvin?
Mulla täysin sama tilanne ja täysin samaa mietin!
Mun mielestä taas ei, koska sillonhan ei pisteet riittänyt pääsykokeeseen, joten sitä ei sitten huomioida. Itse pääsin syksyllä LAMKin pääsykokeisiin, mutta kouluun en lopulta päässyt. Hain myös muihin kouluihin minne oli pääsykokeisiin korkeemmat pisterajat ja opintopolussa luki myöhemmin jotain "pisteet eivät riittäneet pääsykokeisiin" tms. Korjatkaa toki jos oon väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jjj kirjoitti:
Sain kutsun fyssarin monimuototutkinno valintakokeeseen,joka oli kakkosvalintana,ykkösenä oli saman opiskelupaikan päiväopetus. Onko mulla mahdollisuus vielä päästä esim.tuohon päiväopetukseen jos valintakoe menee todella hyvin?
Mun mielestä taas ei, koska sillonhan ei pisteet riittänyt pääsykokeeseen, joten sitä ei sitten huomioida. Itse pääsin syksyllä LAMKin pääsykokeisiin, mutta kouluun en lopulta päässyt. Hain myös muihin kouluihin minne oli pääsykokeisiin korkeemmat pisterajat ja opintopolussa luki myöhemmin jotain "pisteet eivät riittäneet pääsykokeisiin" tms. Korjatkaa toki jos oon väärässä.
Muistaakseni mulla taas oli viime vuonna niine että pääsin mun 4. vaihtoehdon pääsykokeisiin, mutta myöhemmin opintopolussa luki kuitenkin kaikkiin eli myös ylempiin hakutoiveisiin että millä varasijalla oon.
Mulla tuli Lapin AMK Sosionomi valintakokeeseen äsken kutsu vaikka hain sinne vain terveydenhoitajaksi? Soitanko perään että wtf vai kuittaantuuko valintakoeyhteistyöllä?
Ja onko muut kuulleet oamkista mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli Lapin AMK Sosionomi valintakokeeseen äsken kutsu vaikka hain sinne vain terveydenhoitajaksi? Soitanko perään että wtf vai kuittaantuuko valintakoeyhteistyöllä?
Ja onko muut kuulleet oamkista mitään?
Ei hitto oon urpo, siis eihän ne edes kuulu samaan ryhmään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jjj kirjoitti:
Muistaakseni mulla taas oli viime vuonna niine että pääsin mun 4. vaihtoehdon pääsykokeisiin, mutta myöhemmin opintopolussa luki kuitenkin kaikkiin eli myös ylempiin hakutoiveisiin että millä varasijalla oon.
Hmm, eli kannattaa varmistaa hakijapalveluista 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko Oamkista kuulunut?
Tässäpä Oulun pisterajat
http://www.oamk.fi/index.php/download_file/view/2268/732/
Laureasta tuli kutsu jee! Terkkarin päiväkoulutukseen haen ja pisteitä oli 60.5.
Luulin, että kutsuviestissä olisi näkynyt alin pisteraja, näkeekö sen jostain muualta?
Vierailija kirjoitti:
Laureasta tuli kutsu jee! Terkkarin päiväkoulutukseen haen ja pisteitä oli 60.5.
Luulin, että kutsuviestissä olisi näkynyt alin pisteraja, näkeekö sen jostain muualta?
Onnea! Minulle ei ole tullut kutsua eli en taida päästä kokeeseen...
Laurean sivuilta löytyi tällainen teksti:
"Julkaisemme tiistain 16.5.2017 aikana tällä verkkosivulla esivalintakokeen alimmat hyväksytyt pisteet Laurean sosiaali-, terveys- ja kauneudenhoitoalan varsinaisiin valintakokeisiin."
Onko kukaan saanut Metropolialta vielä kutsua?? :)
mulla pisteitä 22,5 ja geronomi monimuoto kemiin ja saikkari kemiin tuli kutsu
Hain terveydenhoitajaksi ja sairaanhoitajaksi samaan kouluun, mutta kutsu tuli vain terveydenhoitajan pääsykokeeseen... Voiko olla mahdollista?
Oamk:iin kutsut toimintaterapeutin, sosionomin (monimuoto) sekä terveydenhoitajan pääsykokeisiin. Pisteillä 46,5.
Täällä myös kutsu saatu Karelia amk sosionomin valintakokeeseen🤣. Pisteitä 55,7