HOIKKA joka ET harrasta liikuntaa: laita tähän päivän ruokasi.
Haluaisin tietää mitä syödä jotta laihtuisin. Liikkumaan en ylipainon vuoksi vielä paljon pysty, kävelemään ja joskus uimaan vain. Painan 120 kg. Kun saan painoa pois, alan toki liikkumaan enemmän.
Kommentit (80)
Aamupala: 2 kuppia kahvia ja pieni munkki
Lounas: riisiä, kanaa, salaattia, sushia
Välipala: kuppi kahvia ja maustamaton jogurtti mustikoilla
'Päivällinen': Porilainen ja 9 palaa Marabouta
Iltapala: omena
Nyt sängyssä ja pieni nälkä
182/78
Aamu 3 kuppia kahvia mantelimaidolla ja omena
Lounas kaks porkkanaa ja ananaspurkki
Makuvissyä pullo
Tonnikalasalaattia
Omena
Oli vähä heikko pv, ei ruoka maistunu. Oon laiska kokkaa, sitä pitäs opetella...
165/52
Näin lihavana ihmisenä mietityttää, kun meitä ylipainoisia haukutaan siitä että syödään kauhean epäterveellisesti ja siksi ollaan tämmöisiä kuin ollaan. Niin eipä mun mielestä kyllä teidän hoikkienkaan ihmisten syömiset mitenkään terveellisiltä näytä ; karkkia, leivoksia, pitsaa, jäätelöä, piirakoita, jnejnejne. Ruuat kuitataan kahvilla tai jollain herkulla :O
pakko sanoa että mun syömiset on kyllä paljon terveellisemmät kuin 98% tähän ketjuun vastanneista. Ja oon siis läski.
Aamulla 0,5dl vihreää teetä. Lounaaksi suuri annos kanafetasalaattia. Iltapäivällä 2 paahtoleipää ja 2 mukia vihreää teetä. Illalla maustamatonta jugurttia ja mandariini, sekä 1 paahtoleipä ja vihreää teetä.
Aamulla sokerikaakaota ja 3 munan munakas juustolla ja tomaatilla.
Lounaalla kana-Caesar sandwich.
Iltapäivällä 1 banaani.
Alkuillasta iso annos uuniperunoita voin ja yrttien kanssa + pieni Chocolove maitosuklaalevy :P
Yhteensä 2200 kaloria. Mitat 170/54
Viiliksen, pienet makkaraperunat grilliltä (en yleensä, mutta just tänään satuin syömään) ja kourallisen suolapähkinöitä.
172/56
Syön mitä huvittaa, milloin huvittaa. Ei mulla ole mitään tiettyä rutiinia ruuan suhteen, joskus vetelen paljon kasviksiakin.
Siis 0,5 litraa teetä aamulla, sorry!
Olen 23, mitoiltani n. 55/165. Syön useimmiten mitä kaapeista löytyy ja mieli tekee mutta en liho kovin helposti. Liikun sen verran että pyöräilen töihin ja muualle.
Aamupala:
Pari kuppia kahvia ja banaani
Myöhemmin aamulla lisää kahvia
Lounas:
Yliopiston ruokalan pähkinärisottoa ja paljon salaattia, pari viipaletta tummaa leipää, vesi
Välipala:
2 paahtoleipää, pestoa, ituja, mozzarellaa ja paistettua kananmunaa, omena
Iltapala: 2 paahtoleipää lisää, voita, kermajuustoa, omena. Lisää juustoa :D
Oon juonut vettä päivän aikana yhteensä n. 2 litraa.
koululounas ja pussillinen sipsiä tänään. syön sipsejä useita kertioja viikossa mutta vastaavasti syön harvoin muuta. en suosittele, on syömishäiriö
Tänään söin pastaa juustokastikkeella ja yhden kanan rintafileen, 4 kuppia kahvia punaisella maidolla, 4 lasia vettä, 2 sokeridonitsia, 2 avokadoa
170/52
Yksi suklaakeksi
1/3 juustonaksupussista
Tilkka limsaa
Kaksi kuppia luomuteetä (toinen valkoista teetä, toinen sitruunateetä)
Syön hyvinkin epäterveellisesti, mutta päivässä niin vähän, etten liho. En suosittele kuitenkaan ketään syömään samalla tavalla kuin minä.
En tiedä mittojani, vaatekoko 32/34, joskus menee myös koko 30. Olen 159 cm.
Syön tällä hetkellä todella vähän, koska ei vain maistu ruoka. Lenkkeilen satunnaisesti ja nyt jopa tänään tein vatsatreenin (aika surkee, koska huono kunto), mutta en vielä laske liikunnaksi, kun yleensä teen treenin pari kertaa vuodessa :D
Kahvi + kaksi hapankorppua margariinilla
Närkin kanaa ja riisiä, joku kolme haarukallista
Pieni kulhollinen riisipuuroa
Omena ja kiivi
Yksi ruisleipä margariinilla ja juustolla
Kuusi pinaattilettua
Tää on ehkä yllättävän paljon tälle päivälle. Joskus saattaa olla, että syön vaan kaurapuuron ja pari leipää. Haluaisin syödä enemmän, mutta ei vaan maistu kunnollinen ruoka :(
N23, 160cm/48kg
Minulla on kyllä huonot ruokailut laihtumisen suhteen. Syön liian vähän ja se hidastaa aineenvaihduntaa, mun vatsani on "ähkyssä" yhdestä jogurtista jne.
Jos kävelet vaikka muutaman vartin päivässä, syöt säännöllisesti paljon kaikenmaailman kasviksia ja vaikka kanaa, jotain proteiinia, juot vettä vähintään sen kaksi litraa päivässä ja olet oikeasti juomatta mitään tuoremehuja, limsaa, siideriä tms. niin varmasti olo on pian kevyempi. Älä ole nälkäinen koskaan. Tee vaikka kuppikeitto jos tulee hurja ruoantarve. Kauppaan ei kannata mennä mikään himo päällä. Tee itsellesi mahdollisimman vaikeaksi retkahtaa huonoon ruokaan (eli esim. ei pakastepizzoja pakkasessa).
Pelkkä kevyempi olokin on jo motivoivaa. Mä koitan syödä kuten sinulle sanoin - mutta siitä syystä, että mä taas painan vähän liian vähän ja se paino helposti hujahtaa alle 50kg jos olen laiska enkä muista tai jaksa syödä. Olen nyt siis tasan 50kg ja 167cm.
Tsemppiliinokset täältä! :) Kaikilla meillä omat rasittavat kamppailumme.
Banaani, kiivi ja omenamehua
Kanankoipi ja vähän riisiä ja kokista
Mysliä
Vettä join noin 3 litraa päivän aikana
Kateellisena katselen näitä listoja, itse olen natsilinjalla kaikkien herkkujen suhteen, aamupalaksi munia, lounaaksi salaattia, illalliseksi lämmintä kotiruokaa... Liikun ja suunnittelen ja paino ei hievahdakaan 65 kilosta. En ymmärrä mitä teen väärin ja samalla 15 kiloa kevyemmät syövät hamppareita ja donitseja. On se niin väärin :).
Laitan vaikka eilisen päivän mukaan. Päivittäin samat ruoka-ajat, yleensä lounaallakin itse tehtyä ruokaa ja noutoruokaa pari kertaa viikossa.
8:15
-4 viljan puuroa 3dl isolla voisilmällä ja siemenillä
-Banaani
-2 kuppia kahvia kevytmaidolla
10:30
-Kuppi kahvia kevytmaidolla
-Ruispaahtoleipä maapähkinävoilla
12:00
-30cm Subway Melt leipä, kaikki täytteet, kaikki mausteet + avokadoa lisäksi, hunajasinappi-kastike.
-Coca-cola 0,5L
14:00
-Omena
-Pähkinöitä
-Vihreä tee hunajalla
17:30
-Juustotäytteiset taco-lihapullat
-Avokado-kurkku-tomaatti-punasipuli -salaatti
20:30
-2 ruispaahtoleipää, joissa kinkkua, juustoa ja paprikaa
-Iso kuppi mustaa teetä hunajalla.
-Kismet suklaapatukka
Yleensä pyrin pitämään kiinni säännöllisistä ruoka-ajoista, mutta mm. nyt viikonloppuna söin runsaan aamupalan laivalla vasta 9:30, seuraavan kerran napostelin 11 aikaan, 14 aikaan ja söin salaatin 16:00 ja sitten taas buffetista runsaasti 20-22 välillä, eikä tullut nälkä enää sinä iltana...
Vierailija kirjoitti:
Laitan vaikka eilisen päivän mukaan. Päivittäin samat ruoka-ajat, yleensä lounaallakin itse tehtyä ruokaa ja noutoruokaa pari kertaa viikossa.
8:15
-4 viljan puuroa 3dl isolla voisilmällä ja siemenillä
-Banaani
-2 kuppia kahvia kevytmaidolla10:30
-Kuppi kahvia kevytmaidolla
-Ruispaahtoleipä maapähkinävoilla12:00
-30cm Subway Melt leipä, kaikki täytteet, kaikki mausteet + avokadoa lisäksi, hunajasinappi-kastike.
-Coca-cola 0,5L14:00
-Omena
-Pähkinöitä
-Vihreä tee hunajalla17:30
-Juustotäytteiset taco-lihapullat
-Avokado-kurkku-tomaatti-punasipuli -salaatti20:30
-2 ruispaahtoleipää, joissa kinkkua, juustoa ja paprikaa
-Iso kuppi mustaa teetä hunajalla.
-Kismet suklaapatukkaYleensä pyrin pitämään kiinni säännöllisistä ruoka-ajoista, mutta mm. nyt viikonloppuna söin runsaan aamupalan laivalla vasta 9:30, seuraavan kerran napostelin 11 aikaan, 14 aikaan ja söin salaatin 16:00 ja sitten taas buffetista runsaasti 20-22 välillä, eikä tullut nälkä enää sinä iltana...
Ainiin, juon myös 3 litraa vettä päivän aikana.
Olen 166cm ja 51kg.
Paino lähtee nousemaan jos syön harvemmin, eli minulla toimii tuo monta ateriaa päivässä.
No eilen noin 12 tölkkiä olutta, lasi viiniä, kolme lonkeroa ja kaks kolmasosaa mozzarellapakastepizzasta.
Mitat 166/57.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla
Proteeinivanukas ja kahvia
Lounas
Lohta n. 100g ja vihanneksia + siemeniä
Välipalalla
Kreikkalaista jogurttia tai proteiinivanukas
Päivällinen
Gluteeniton pasta ja kanaa + pinaattia + tomaattia ja pinjansiemeniä
Iltapala
Juuresleipä ja porkkanoita
157/53
Säännöllisesti pitää syödä ja kevyesti
157/53 hoikka? Eikö tuo ole "normaali"?
Niin kai sitten.. XS kokoinen mä olen ja aika pieni. Ainakin itse itseni olen määritellyt hoikaksi, mutta sori mun moka :)
157/53 hoikka? Eikö tuo ole "normaali"?