Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko se ehkä tykätä musta?

Vierailija
03.05.2017 |

Hei! Oon 14 -vuotias tyttö ja tykkään yhdestä meidän luokan pojasta ja musta tuntuu että sekin saatta tykätä musta. Me ollaan toisaalta aika erilaisia ja toisaalta tosi samanlaisia. Mä oon tosi hiljainen, kun taas se on aika paljon äänessä tunneilla ja vähän kaikkialla. Meillä tosin on aika samanlainen huumorintaju, sillä sen vitsit saa mut melkein aina nauramaan. Me ollaan tunnettu jo 8 vuotta, mutta me ei siltikään koskaan jutella mitenkään suuremmin. Se on monesti kattonut mua ja sanonut mulle pari kertaa hei, sitte se on kans hymyillyt mulle usein. Kerran se lainas mun terotinta ennen koetta ja sano mulle silleen: "mahtava ystävä... jos (sano mun nimen) vaan haluaa) sitten kerran enkun tunnilla kun mun ihastus päätyi mun viereen istumaan ja mun paikkaa ei silloin vielä vaihdettu, niin myöhemmin meidän ope kysyi multa tunnilla, että haluanko mä vaihtaa paikka jonnekin muualle, niin mä vastasin: "kyllä mä oon ihan tyytyväinen tässä" sitten yhtäkkiä mun ihastus vaan huudahtaa: "jes"
Sitten tänään kun me mentiin auditorioon ja mä menin viimeisenä tyttönä ja pojat tuli perässä ja sitte yks mun ihastuksen kaveri tuli siinä mun takana ja kysy mun ihastukselta: "haluutko sä tulla tähän mun eteen?" eli se olis sitten tullut mun taakse ja päätynyt mun viereen istumaan, mutta ei se sitten ehtinyt.

Tämmöistä vähän samanlaista on jatkunut sellaiset 4 kuukautta. Voiko olla, että mun ihastus mahdollisesti tykkäis musta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla