Helsingin keskustan alueen ja eteläisen kantakaupungin asukit, missä käytte kunnon ruokaostoksilla?
Olen aina ihmetellyt että missä Keskustan, Kallion, Töölön, Punavuoren, Ullanlinnan, Eiran, Kaartinkaupungin yms. eteläisen kantakaupungin alueiden asukkaat käyvät kunnon ruokaostoksilla?
Siis silloin kun pitäisi saada jotain muutakin kuin lähikaupan antimia. Nämä alueethan ovat ihan täynnä jotain kuppaisia kääpiö-K-marketteja ja kämäisiä mini-Alepoita. Eihän siellä ole lähelläkään mitään Prismoja/Citymarketteja? Ja kun monella ei ole autoakaan? Niin missä ihmeessä käytte, miten ja kuinka usein? Vai ettekö käy?
Kommentit (42)
Ruoan kotiinkuljetus maksaa 9,90 ja se tuodaan siihen aikaan kun tahdot. Ei tule heräteostoksia, ei tule lähdettyä nälkäisenä ostamaan typeryyksiä, ei tarvitse jonotella, ei tarvitse matkata autolla/bussilla/pyörällä... Mulla menee nykyään vähemmän kuussa ruokakauppaan rahaa, kun tilaan kamat kotiin netistä enkä mene itse sinne haahuilemaan.
Tilaan ruuat verkkokaupasta suoraan kotiin kerran viikossa. Ihan älyvapaata käydä itse kaupassa.