Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http://dynamic.hs.fi/2017/puoluekone/

Oma tulos oli konservatiivinen ei-vihreä keskusta.
"He ovat arvomaailmaltaan muuten lähellä konservatiiveja, mutta eroa syntyy suhtautumisessa vihreisiin arvoihin. Tämä joukko ajaa talouskasvua ja pitää sitä hyvinvoinnin kannalta tärkeimpänä asiana, myös ympäristöarvojen ohitse."

"Puolueesi on
kon­ser­va­tii­vi­nen ei-vih­reä kes­kus­ta

Sen äänestäjien arvot vastaavat 74-prosenttisesti omia arvojasi."

• ylös 14
  • alas 11

Sivut

Kommentit (54)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Konservatiivinen oikeisto 84 %. En ole vähääkään yllättynyt. Persuja en äänestäisi koskaan, mutta onneksi Kokoomuksesta löytyy muutamia edustajia, jotka jakavat saman arvopohjan.

• ylös 9
  • alas 21
Vierailija

Konservatiivinen oikeisto 92%. Olin hieman yllättynyt, arvelin että saisin liberaalin oikeiston, mutta se olikin vasta kakkosvaihtoehto 78%.

Vierailija

Mulla oli sekä vasemmisto että konservatiivit molemmat 79%. Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Sit vihervasemmisto 70% kolmantena.

Vierailija

Konservatiivinen oikeisto, vaikka laitoin sukupuolineutraalin avioliiton kannatuksen tappiinsa. Kannattaa juu tehdä tällasia vaalikoneita, missä tuo määritetään tyyliin kolmella kysymyksellä...

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Konservatiivinen oikeisto, vaikka laitoin sukupuolineutraalin avioliiton kannatuksen tappiinsa. Kannattaa juu tehdä tällasia vaalikoneita, missä tuo määritetään tyyliin kolmella kysymyksellä...

Ilmeisesti jos et kannata vapaata kasvatusta, ja turvapaikanhakijoita paikkakunnallesi olet automaattisesti konservatiivi Hesarin mukaan. 

• ylös 24
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Konservatiivinen oikeisto 92%. Olin hieman yllättynyt, arvelin että saisin liberaalin oikeiston, mutta se olikin vasta kakkosvaihtoehto 78%.

Sen liberaaliuden mittari oli näemmä mielipide turvapaikanhakijoista?

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

En sovi oikein mihinkään noista, sillä olen vihreä talousliberaali ja arvokonservatiivi.

Vierailija

Puolueesi on

Sen äänestäjien arvot vastaavat 90-prosenttisesti omia arvojasi.
Oma puolueesi
90% Kon­ser­va­tii­vi­nen ei-vih­reä kes­kus­ta
Vihreys
Muut puolueet
84% Kon­ser­va­tii­vi­nen oi­keis­to
Vihreys
80% Kon­ser­va­tii­vit
Vihreys
65% Li­be­raa­li oi­keis­to
Vihreys
63% Va­sem­mis­to
Vihreys
46% Li­be­raa­li vi­her­va­sem­mis­to
Vihreys
100% Sinä
Vihreys

Vierailija

Tiedän testejä tekemättäkin olevani 100% vasemmistolainen, sosialisti ja vihreä. Minussa ei ole pisaraakaan konservatiivisuutta tai oikeistolaisuutta. 

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://dynamic.hs.fi/2017/puoluekone/

Oma tulos oli konservatiivinen ei-vihreä keskusta.
"He ovat arvomaailmaltaan muuten lähellä konservatiiveja, mutta eroa syntyy suhtautumisessa vihreisiin arvoihin. Tämä joukko ajaa talouskasvua ja pitää sitä hyvinvoinnin kannalta tärkeimpänä asiana, myös ympäristöarvojen ohitse."

"Puolueesi on

Sen äänestäjien arvot vastaavat 74-prosenttisesti omia arvojasi."

Mulla sama, mutta prosentit 79 :D

Vierailija

Konservatiivinen vasemmisto 89%. Ei yllätys, eikä ihme, että on vaikeuksia löytää äänestettävää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat