Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteltu reilu 3 vuotta. Vapusta asti ei ole vastannut viesteihin ja puheluihin.

Vierailija
03.05.2017 |

Kerran vastasi puheluun ja sanoi olleensa unohtanut vapun viettomme yhdessä ja oli joissain bileissä. No olisin voinut sopia muuta, mutta odotin idioottina grilli kuumana ja söin sitten lopulta tottakai lasten kanssa. Onkohan löytänyt toisen ja on niin kyrpä ettei sitä voi sanoa edes viestillä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pudonnut kännipäissään kevätjäihin?

Vierailija
2/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli saatana.

Ei ole kuollut. Eilen vastasi puhelimeen ja tänään taas piti nähdä (jonka kusi myös). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis eilen selvästi joissain bileissä/baarissa/kaverilla/naisen luona. Ääniä kuului taustalta. ap

Vierailija
4/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko putki päällä tai toinen nainen. Kumpikin vaihtoehto semmoinen että lemppaisin suoraan.

Vierailija
5/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kävi vappuna moka, ja nai jotakuta toista. Nyt on sukupuolitautitestit vielä kesken ja se antibioottikuuri. (Ehkä 3 vk päästä saat kuulla, että on jopa isäksi tulossa ... ks. ketju "poikani joutuu isäksi...." eli se kumien käyttö aina on ongelma). 

Toisin sanoen: ei kehtaa tavata eikä vastata puhelimeen.

Vierailija
6/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen ihan normaalia draamaa. kotiin sitten kun uusi suhde kylmenee tai viinat /rahat loppuu. Sitten pyydellään anteeksi ja leimautetaan rakkaus taas liekkeihin, niin se elämä heittelee jänniksiä.

Vierailija
7/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtraa sanoa, ettei haslua tulla enää, kun on toinen.

Vierailija
8/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto mieheksi siis. Ota tai jätä.

Vierailija
9/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kehtraa sanoa, ettei haslua tulla enää, kun on toinen.

Tätä itse epäilen vahvasti :( ap

Vierailija
10/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli siis eilen selvästi joissain bileissä/baarissa/kaverilla/naisen luona. Ääniä kuului taustalta. ap

Ihan selkeästi sillä on nyt ollut vappuheila.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/03/28/hukkaputki-avio-onnea-ja-perhe-…; (Sketsin aiheenakin vappuheilan hommaaminen.)

Vierailija
11/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tykkää juhlia/olla kavereiden kanssa. Sinä et ehkä antaisi/kuulustelisit, niin hän ei viitti edes vastata. Siinä tartte mitään toista nasistas olla. Kumman mustista ja epäluuloista porukkaa täällä.eihän se normaalia ole, tuo käytös, mutta mistäp johtuu? Onkohan lie ap sitä tyyppiä ettei kukaan jaksa? Nalkutusta/epäilyä/sääntöjä/kontrollia/epäluottamusta. Minä häipyisin kuuseen!

Vierailija
12/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken täällä silmät päästäni ja ottaa niiin päähän. Itse hän ei ole urheilua harrastanut viimeiseen vuoteen ja mä oon aina urheillut. Myös seksiä ollut yllinkyllin aina. Ap

Vierailija
13/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tykkää juhlia/olla kavereiden kanssa. Sinä et ehkä antaisi/kuulustelisit, niin hän ei viitti edes vastata. Siinä tartte mitään toista nasistas olla. Kumman mustista ja epäluuloista porukkaa täällä.eihän se normaalia ole, tuo käytös, mutta mistäp johtuu? Onkohan lie ap sitä tyyppiä ettei kukaan jaksa? Nalkutusta/epäilyä/sääntöjä/kontrollia/epäluottamusta. Minä häipyisin kuuseen!

No voi vee mä sanon! Jos minä häipyisin moneksi päiväksi ilmoittamatta etukäteen niin olisi piru merrassa. Ei ole todellakaan normaalia käytöstä. Päätäkö tässä pitäisi silittää vai mitä. Outo sun kommenttisi. Ap

Vierailija
14/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat semmosen viestin sille, että vähän hätkähtää, etkä edes pyydä takasin. Kerro toisesta miehestä ja katso miten reagoi. Älä sano, et sulla ois toinen mutta että oot muiden seurassa.

Vierailija
15/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi puhelimeen ympäripäissään ja ei vastaa kysymyksiin suoraan. Epäilen pettämistä siis edelleen. Töihin on tuskin mennyt, kun kunto kuulosti änkyrältä. Hänellä ollut joskus noita juopotteluja ja silti mennyt töihin ja kertonut etukäteen illanvietoista. Ap

Vierailija
16/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken täällä silmät päästäni ja ottaa niiin päähän. Itse hän ei ole urheilua harrastanut viimeiseen vuoteen ja mä oon aina urheillut. Myös seksiä ollut yllinkyllin aina. Ap

No juovuksissa järki katoaa. Se on humalaipäissään iskenyt jonkun naisen ja nyt ei tosiaan voi sitten enää olla sinun kanssasi. Ei vain ole miehessä miestä kertoa sitä suoraan.

Vierailija
17/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaata elämää ihmisillä näemmä...onneksi me ollaan uskossa, eikä meidän elämään kuulu tuollainen moraali tai tyyli, kuten ap.n miehellä.

Vierailija
18/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai tota enää kattele?

Viestiä vaan, että tämä oli tässä. Arvosta itseäsi ja ajattele lapsiasi.

Vierailija
19/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää kysele siltä mitään ja soittele perään. Pistät suhteen poikki, ei tuollaista anneta enää anteeksi, vaikka äijä tulisikin katumapäälle. Kaksi kertaa on jo pettänyt lupauksensa eikä uskalla edes hoitaa jättämistä kunnolla. Kerää nyt ylpeytesi rippeet ja jatka elämää ilman miestä. Älä sinäkään vastaa sille enää, jos tyyppi alkaa jotain kysellä (tuskin alkaa).

Vierailija
20/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siltä tuntuu, itke nyt ja sitten jatkat eteenpäin.

Sinua varten on luvassa vaikka mitä. Suunnittele kivoja asioita tasaisesti kesälle, hyvässä ja vaihtelevassa seurassa (monissa porukoissa liikkumalla tutustut uusiin ihmisiin ja voit löytää lisää ihmisiä joiden kanssa lähteä liikenteeseen). Nollaa päätä  aina tarvittaessa urheilemalla, jos siitä nautit. Ja kun mieli on apea, aseta aika (10 min, ehkä vartti, ei liikaa kuitenkaan) jonka saat käyttää suremiseen, jossitteluun jne. Ja sitten taas eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan