Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21v tuttavaperheen poika edelleen asuu kotona

Vierailija
03.05.2017 |

Kyllä on outoa. Tuossa iässä pitäisi jo asua omillaan

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa riittää ja sopu säilyy, on mielestäni täysin OK että 21-vuotias opiskelija asuu vanhempiensa kanssa. Jos on jo työelämässä, asia on eri.

Vierailija
2/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei saisi asua kotona? Monet esimerkiksi opiskelevat vielä 21-vuotiaana, joten on huomattavasti helpompaa asua kotona kun voi keskittyä opiskeluun enemmän, eikä stressata raha-asioita. Se on myös hyvää aikaa säästää rahaa tulevaisuuden varalle, kun ne eivät mene asumiskustannuksiin.

Tai sitten tietenkin voi vaan tykätä asua kotona, jos tulee hyvin toimeen vanhempiensa kanssa. Ei kai siinä mitään väärää pitäisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisi varmaan meilläkin jos ei seurustelisi, opiskelee kuitenkin vielä ja yksinasujalle asumisen hinta on pkseudulla liian korkea.

Vierailija
4/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi asua? Mun tuttu asui isänsä kanssa vielä 24v ja viimesen vuoden poikaystäväkin asui siellä. Säästivät kivasti rahaa, kun molemmat oli töissä. Nyt asunto ja auto ostettu. Ei tehnyt edes tiukkaa hankkia uudet huonekalut viimesen päälle.

Vierailija
5/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaa riittää ja sopu säilyy, on mielestäni täysin OK että 21-vuotias opiskelija asuu vanhempiensa kanssa. Jos on jo työelämässä, asia on eri.

Miksei työelämässä olevakin voisi asua kotona?

Vierailija
6/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi asua? Meillä on tilaa, hänelle oma huone ja vielä yksi mh työhuoneena. Poika on tosin nyt armeijassa eli ei paljon kotona ole. Jos armeijan jälkeen pääsee opiskelemaan niin hankitaan asunto hänelle, jos ei pääse niin jää tähän vielä asumaan.

Vierailija
7/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sitten Radio Novassa puhuttiin kotoa poismuuttavien iästä. Keskimäärin Euroopassa muutetaan pois kotoa 26 vuotiaana. Suomessa tuo ikä on kumman alhainen. Ei siis syytä huoleen.

Vierailija
8/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kotona ja oon 25v. nainen. Mitäs siihen sanot? Joo ja älä tule tuomitsemaan mua lellityksi tai mitään, et tiedä mitään elämästäni.

Vierailija
9/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin kotona 28 vuotiaaksi asti, mulle se oli ihan samantekevää.

Vierailija
10/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni asui kotona pitempäänkin. Kävi töissä ja säästi rahaa yliopisto-opintoihin. Miten tuosta saisi kukaan keksittyä mitään pahaa?

Vierailija
11/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 20v. on töissä ja asuu kotona. Tosin, tekee pätkää, ammattitutkinto löytyy, mutta armeijasta tuli maaliskuussa ja koko ajan armoton työnhaku, koska ei ole sillä alalla, mihin on koulutus hommattu. Jahka elämäntilanne vakiintuu, niin varmaan siitä maailmalle lähtee. Maksaa kotiin oman osansa kuluista, mikä on ihan ok. Jos asuisi omillaan, niin maksaisi silloinkin. Ja välitkin ovat ihan ok, en puutu aikuisen ihmisen valintoihin, kun poika ei puutu meidän vanhempien valintoihin.

Vierailija
12/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kotona ja oon 25v. nainen. Mitäs siihen sanot? Joo ja älä tule tuomitsemaan mua lellityksi tai mitään, et tiedä mitään elämästäni.

Tiedämme juuri sen, minkä annat tulkittavaksemme. Nyt siis tiedämme kaksi asiaa: ensännäkin, että asut kotona. Tuossa iässä se ei ole ihan tavallista, joten jokin syy sille on. Sen voisi kertoa, eikä rähjätä, että et tiedä mitään elämästäni. Toisekseen tiedämme, että jotenkin provosoiduit, kun noin kirjoitat.

Vierailija
13/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te muut oikein asutte, jos ette kotona? Onko nuorilla oltava joku kämppä, asumus tms., jota ei saa kutsua kodiksi, jos ihmetellään 21v:n asumista kotona.

Meillä kaikki lapset asuvat vielä kotona. Vanhimmalla on kaksio Töölössä, seuraavalla yksiö Kampissa ja nuorimmalla yksiö Lauttasaaressa. Kaikki asuvat vielä kotona ja toivottavasti pitkään, koska minusta on surullista joutua veneen alle tai mökille asumaan vain siksi, että palstan mukaan nuoret eivät saa asua kotona.

Vierailija
14/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So, tiedän miehen joka on 30v ja asuu vanhempiensa luona. 

Vierailija
15/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni asui nelikymppiseksi kotona. Vuosien varrella toki tilanne muuttui sellaiseksi, että hän hoiti ikääntyvien vanhempiemme asioita tarpeen mukaan. Vuosi sitten hän muutti yhteen nykyisen avokkinsa kanssa. Hyvä niin. Käymme kumpikin jeesaamassa vanhempia tarpeen mukaan.

En näe mitään väärää hänen elämässään ja ratkaisuissaan.

Vierailija
16/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa, siis tuosta maksamisesta. Kunhan asuu omillaan, niin ei silloin todellakaan maksa enää meille, vaan tarkoitin, että meneehän silloin vuokraan/omaan asuntoon, plus kaikki muu elämiseen liittyvä maksaminen. Kaipa tajusitte.

Vierailija
17/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin broidi, 41v asuu vielä kotonaan.

Vierailija
18/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko trolli tai kauhea kotihirmu, jonka lapset huutavat onnesta päästessään tästä vihdoin eroon ja ovat siksi muuttaneet pois heti lain sen salliessa. Todennäköisemmin trolli.

Vierailija
19/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia paapotaan ja palvellaan Suomessakin vanhanpojan ikään asti ja ylikin.

Meidänkin suvussa pojat roikkuvat kotona kitisemässä ja loisimassa 25-47-vuotiaiksi saakka,

tytöt saavat luvan hakea kämpän heti kun lapsilisän tulo loppuu.

Vierailija
20/40 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja asun kotona. Missä te muut asutte? Hotellissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan