Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos nainen on kaunis ja urheilullinen mutta todella ujo?

Vierailija
03.05.2017 |

Onko suuti turn-off?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla nimenomaan ei ole väliä, kuin noilla kahdella asialla. Eli ole huoleti.

Vierailija
2/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään.

Ujous pelkkää plussaa.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihannenaiselta ainakin omaan korvaan.

Vierailija
4/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö tämä urheilullinen ja ujo nainen?

Vierailija
5/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Kuvaa?

Vierailija
6/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paitsi että tällaista tapausta ei lähesty muut kuin juntit lähetääks panee tyypit. Ei kiitos. Ja muut miehet ei lähesty, kun  suomalaiset miehet ajattelevat että se on naisen tehtävä nykyään lähestyä ja aina jos juttelen baarissa jonkun kanssa tulee siihen joku tyrkympi ja vie miehen. Eli varmaan paperilla hyvä, mutta todellisuudessa nää ujot tytöt jää aina yksin. Ja jos on ujo, niin sitten on.

Vierailija
7/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieleekö tämä urheilullinen ja ujo nainen?

no niin ei kauaa menty, että paikalle tuli nämä junteimmat miehet. Miten on nieletkö itse spermasi? Ei vai? No turha odottaa naiseltakaan.

Voin sen tehdä, ei se ole niin ihmeellinen asia.

Vierailija
8/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paitsi että tällaista tapausta ei lähesty muut kuin juntit lähetääks panee tyypit. Ei kiitos. Ja muut miehet ei lähesty, kun  suomalaiset miehet ajattelevat että se on naisen tehtävä nykyään lähestyä ja aina jos juttelen baarissa jonkun kanssa tulee siihen joku tyrkympi ja vie miehen. Eli varmaan paperilla hyvä, mutta todellisuudessa nää ujot tytöt jää aina yksin. Ja jos on ujo, niin sitten on.

Juurikin olin kysymässä miksette sitten lähesty tällaisia naisia jos kerta kelpaa. Varmaan pelkäävät että punastelu tarttuu. Ap

Vierailija
9/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihminen ei suhteen alkuvaiheessa ole yltiösosiaalinen, tai vaikuttaa ujolta, eikyllä kerro vielä ihmisestä yhtään mitään. Suosittelen tutustumaan pintaa syvemmälle, kuuntelemaan ajatuksia ja ylipäätään tutustu ensin ihmiseen ennenkuin teet johtopäötöksiä. Saatan itse käyttäytyä ujosti, jos olen erittäin ihastunut johonkin, tai jos mietin tai ajattelen jotain asiaa, mutta en tuo sitä heti esille niin alkaa punastelu ja hiljaisuus...kivalta se ei aina tunnu, koska muuten olen sosiaalinen ja puhelias. Huomaan kyllä miehen joka oikealla tavalla on myös kiinnostunut, silloin saatan olla hiljaa ja tarkkailla miestä, voi tietty tulla vaikutelma, että kyseessä ujo ihminen, vaikka sitä en oikeasti ole. Tutustu siis ensin!

Vierailija
10/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se nainen ei olekaan ujo, vaan itsenäinen, ei roiku miehissä mutta sinulle hän näyttäytyy ujona, kun ei ole suin päin suohinottoa tekemässä..Entä jos kyseessä onkin itsevarma nainen?

Vierailija
11/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous naisessa on söpöä.

M42

Vierailija
12/12 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n nimimerkit ovat E:P ,niin sekin on plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä