Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteltu reilu 3 vuotta. Vapusta asti ei ole vastannut viesteihin ja puheluihin.

Vierailija
03.05.2017 |

Kerran vastasi puheluun ja sanoi olleensa unohtanut vapun viettomme yhdessä ja oli joissain bileissä. No olisin voinut sopia muuta, mutta odotin idioottina grilli kuumana ja söin sitten lopulta tottakai lasten kanssa. Onkohan löytänyt toisen ja on niin kyrpä ettei sitä voi sanoa edes viestillä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lapsettoman naisen, jonka kanssa voi olla ja mennä.

Vierailija
22/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaata elämää ihmisillä näemmä...onneksi me ollaan uskossa, eikä meidän elämään kuulu tuollainen moraali tai tyyli, kuten ap.n miehellä.

Mä oon myös uskossa ja mulla on miesystävä, jonka kanssa häät kesällä.

Ei tosiaan käy mitään tuollaista kyllä koskaan. Ei kuulu baarit mun elämään enkä valitsisi miestä, jonka elämään juhliminen kuuluisi.

Mutta jos ei ole uskossa, ei voi tietää minkä turvallisuuden se elämään antaa. Niimpä vain haukutaan ja sanotaan moralisoijaksi.

Uskonnonharjoitushan ei autakkaan mitään, elämässä, mutta Jumala, oikea ja ainut elävä Jumala auttaa hädässä, jos rukoilee vilpittömästi.

Siispä rukoile, on neuvoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vappu ole vielä loppunut!

Vierailija
24/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappumunkkeja hieromassa.

Vierailija
25/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuoda juoppolalleja lasten elämään. Eiköhän tässä ole onni onnettomuudessa.

Vierailija
26/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaata elämää ihmisillä näemmä...onneksi me ollaan uskossa, eikä meidän elämään kuulu tuollainen moraali tai tyyli, kuten ap.n miehellä.

Mä oon myös uskossa ja mulla on miesystävä, jonka kanssa häät kesällä.

Ei tosiaan käy mitään tuollaista kyllä koskaan. Ei kuulu baarit mun elämään enkä valitsisi miestä, jonka elämään juhliminen kuuluisi.

Mutta jos ei ole uskossa, ei voi tietää minkä turvallisuuden se elämään antaa. Niimpä vain haukutaan ja sanotaan moralisoijaksi.

Uskonnonharjoitushan ei autakkaan mitään, elämässä, mutta Jumala, oikea ja ainut elävä Jumala auttaa hädässä, jos rukoilee vilpittömästi.

Siispä rukoile, on neuvoni.

Uskova ei koskaan petä. Ei ole pedo_iili, ei raiskaa. Kenelläkään heistä ei ole alkoholi ongelmaa. Jep. Todella voi röyhistellä rintoja siellä.

Vierailija
27/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoli saatana.

Ei ole kuollut. Eilen vastasi puhelimeen ja tänään taas piti nähdä (jonka kusi myös). Ap

Eiköhän tuo ole aika selvä juttu vai väännetäänkö vielä vaikka rautalangasta?

Vierailija
28/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on viimeinkin löytänyt terhakkatissisen ja kireäpimppisen naisen synnytyskoneen tilalle. antakaa miehen nauttia!!

Vierailija
29/29 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.. ei enää saa anteeksi. Nyt laitoin lapset nukkumaan ja itse avasin valkoviinin. Juon pari lasia ja kirjoitan hänelle kirjeen siitä mitä ajattelen. On niin paha olla ja ajattelen, että on mun vikaani, että lapset pettyy. Heidän isänsä on kuollut ja pitävät mieihestäni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi