Ok pukeutuminen?
Illalla on miehen kaverin tuparit tiedossa. Pukeutuminen on taas ongelmani. Ajattelin laittaa päälleni mustat suorathousut, vaaleanpunaisen t-paidan, ruskean samettijakun ja vaal. punaisen huivin. Imetän vielä, joten tuota jakkua en voi ottaa pois illan aikana, muuten liivinsuojukset yms. näkyisivät. Onko ok pukeutumine, vai mitä ehdottaisit? Mielipiteitä kiitos!
Kommentit (13)
Itse en koskaan panisi ruskeaa jakkua päälle...
Jos olisin itse samassa tilanteessa, laittaisin ehdottomasti hameen, topin ja kevyen villatakin tms. Väritys esim punaista, mustaa, lilaa... Jotain kukkakuosia tms.. Tuo vaaleanpunainen t-paita ja huivi tosi jees, ehkä ne housutkin vielä. Mutta ruskea jakku...
Mutta mun tyyli on mun tyyli... Sulla omasi
Käy ihan hyvin, mutta mieti vielä alaosaa... esim joku hame paksua kangasta... ???
Kaverin ikä ja tyyli sekä vähän muista vieraista olisi ainakin hyvä tietää ennen kuin voi oikein sanoa yhtään mitään. Tuo ehdottamasi kyllä kuulostaa aika jäykältä ja tylsältä, mutta jos tilaisuus on sellainen, mikäpä siinä.
Sitten jotain asuun sopivia koruja.
t. 2
jos olisin mitoissa ennen raskautta ;) Pidän itse tummanruskeasta sametista, ja tuo erittäin haalean vaaleanpunainen väri sopii mielestäni ihan ok (värisilmästäni en tosin ole varma), kiitos mielipiteestäsi.
Ap
Itellä on sellasia farkusta ja nahasta. Siis yhdistetty nahkaa ja tavallista kangasta tai farkkua ja tavallista kangasta.
kunhan sävyillä kikkaillaan. Mielestäni kuulostaa näin väritykseltään oikein kivalle!
Mä laittaisin farkut ja jotkut saappaat tai tennarit. Yläosan pitäisin ennallaan. Ruskea ja vaaleanpunainen käy loistavasti yhteen.
Riippuu tietysti siitä, onko kuinka virallinen tilaisuus.
Pukeutuminen riippuu vähän siitä, että minkä tyylistä porukkaa muuten on paikalla. Jos on nuorta ja rentoa, niin farkut ovat paikallaan, mutta jos kyseessä on jotain vanhempia henkilöitä ja juhlavampaa tunnelmaa, niin suorat housut tai siisti hame ovat paikallaan.
ei välttämättä ole kovin hyvä yhdistelmä. Jakun tulisi mielestäni olla myös melko lyhyt, muuten pitkä pitsihörhellyshame näyttää hassulta.
En mielestäni mikään erityisen konsevatiivinen ole.
AP