Lateksituppii
Kommentit (82)
Toi sänky ei musta kyllä näytä sairaalasängyltä? Niissähän on standardi, että pitää olla sähköisesti säädettävia, eikä lateksin sänky ole sellainen.
Katkaisuhoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä tuntuu hassulta että lopettaa somettamisen, mutta silti jakaa kuvan sairaalasta selittämättä sitä yhtään?
Hakee huomiota, tietty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä juoruja siitä on liikkunut?
No en tiedä nyt varsinaisista juoruista, mutta Jodelissa ainakin arvosteltu aika suoraan Laurin käytöstä. Esim. joku oli kirjoittanut jotain että on nähnyt lateksitupin juhlimassa ja hän on aina yksin ja surullinen eikä naisiakaan ole tms. Sitten naureskeltiin tuolle hänen rahalla leijumiselleen ja alkoholinkäytölle. Monet sano, että siihen peruukkivideoaikaan hän oli vielä hauska, mutta nyt on lähinnä vain säälittävä juomisineen, hienoine tavaroineen ja paskoine juttuineen. Tais osua oikeeseen paikkaan, Laurihan "nauro" näille omissa snäpeissään, mutta oli selvästi hyvin loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Toi sänky ei musta kyllä näytä sairaalasängyltä? Niissähän on standardi, että pitää olla sähköisesti säädettävia, eikä lateksin sänky ole sellainen.
Katkaisuhoidossa?
Mulle tuli ekana mieleen esimerkiksi alkoholimyrkytys tai jonkun muun aineen yliannostus. Jos olis nyt jossain tarkkailussa tms?
Vielä 22h sitten merkattu instassa dokauskuvaan...
Vierailija kirjoitti:
Katkaisuhoidossa?
kyllä tuo sänky ihan sairaalasänky on. tonlaisetkin sängyt voi olla ja useimmiten onkin sähkösesti säädettäviä. ovat vanhempaa mallia kun nykyajan sairaalasängyt.
Nyt vähän selitellyt snäpissä, sanoi vaan että tilanne eskaloitui mutta ei mitään vakavaa
Lääkkepöhnässä snäppää, eikö ois parempi, jos tän sairaalassa (tai missä ikinä) olon ajaks se puhelin otettais/jätettäis pois. Jotenki tulee niin surullinen fiilis, ku kattoo noita sen snäppejä. Toivttavasti tän jälkeen ei lähtis näin lujasti käsistä enää.
ekana itelle tuli noista lääkepöhnistä mieleen että oiskohan tolla joku psykoosi napsahtanu päälle ja sitten antipsykootteja osastolla syömässä ny. niistä ainaki moinen pöhnä tulee, en keksi minkä takia sille esim jotain rauhottavia annettais.
jodelissa oli jotain et vähän maanisen olonen kaveri muutenki et maniakausi ois menoillaan. mikä helposti psykoosiin päättyy sitte.
ilmeisesti tämä kun IHMISET TULEE HÄNESTÄ PUHUMAAN PASKAA JA TEKEMÄÄN SIVUSTOJA eise oo niitten ongelma mitä lauri tekee hänen elämässää antakaa pls sen elää omaa elämää Kiitos hei :)!!!!!!
Voi luoja teijän kanssa. Itekkään ette tommosta paskaa kauan kestäis! Ajatelkaapa asioita omalle kohallenne.. Antakaa Laurin elää ja keskittykää ainoastaan omaan elämäänne! Naurettavaa että haukutte teille täysin tuntematonta ihmistä anonyymisti, teette tämmösiä keskustelupalstoja ja leikitte jotain shrerlockkeja.. Mulla on yks ja aika vaatimaton pyyntö, antakaa ihmisten elää rauhassa! -.-
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja teijän kanssa. Itekkään ette tommosta paskaa kauan kestäis! Ajatelkaapa asioita omalle kohallenne.. Antakaa Laurin elää ja keskittykää ainoastaan omaan elämäänne! Naurettavaa että haukutte teille täysin tuntematonta ihmistä anonyymisti, teette tämmösiä keskustelupalstoja ja leikitte jotain shrerlockkeja.. Mulla on yks ja aika vaatimaton pyyntö, antakaa ihmisten elää rauhassa! -.-
Ei täällä keskustelussa ole yksikään haukkunut lateksia, mietitty mitä on käynyt ja toivottu hänelle parasta ja tsempattu. Jos itse vapaaehtoisesti jakaa lähes koko elämänsä sosiaaliseen mediaan ja saa siitä jopa elantonsa, pitää kestää se, että omia tekemisiä myös ruoditaan varsinkin tällaisten dramaattisen tapahtumien päätteeksi.
Late on päivitelly snäppiä taas. Olis kyllä oikeasti ollu paljon parempi pitää sitä taukoa kunnolla... :( Toivottavasti saa asiansa kuitenkin kuntoon.
Nyt on taas ilmeisesti pakko ottaa..toivottavasti Lauri sais tarvitsemaansa apua ja asiat kuntoon:(
Onko latella ollu eilen joku tappelu mansikka-aatun kanssa baarissa?
Oikeesti eikö tuohon sen touhuun muka kukaan saa mitään rotia? Vanhemmat??
Voin vaan kuvitella vanhempien häpeän määrän, kun netti pursuaa tämmöisiä keskusteluja ja Lauri vielä itse tuo näitä asioita esille, just niinkuin tuo uusi ms "ei jääny yhet yhteen 😍😍😂..." kuulostaa vähän esittämiseltä ja huomion hakemisesta mun korvaan.
Sen äitihän ainakin viimeksi oli raahannut laurin katkaisuun, varmaan myös nyt. Tää siis #44:lle :)
Ei se ihmekkään jos tuon Laurin elämä menee ihan penkin alle jos vaan silitetään päätä eikä laiteta mitään rajoja. Tällä viittaan siihen äitin "voi kulta rakas" läpinään mitä Laurin videoilla on esiintynyt. Noh tavansa kullakin ja tuossa tulos. Oon aina pitänyt Laurista mut yksinkertaisesti nyt menee maku koko jätkään. Hienoa esimerkkiä näyttää...
Vähän kyllä tuntuu hassulta että lopettaa somettamisen, mutta silti jakaa kuvan sairaalasta selittämättä sitä yhtään?