Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri hehkuttaa fb:ssa kaikkea

Vierailija
02.05.2017 |

Mulla on yksi kaveri, joka on luonnossa ihan hauska ja kiltti, mutta fesessä hänellä on kummallinen tapa hehkuttaa ihan tavallisia asioita kuin ne olisivat maailman ihme "niin ihana lounas" jne. "Mahtava hotelli" "upea päivä" sitä tätä. Hänestä voisi luulla, että hänellä on kaikki päin peetä ja "yrittää" siksi hehkuttaa, mutta ei. Tunnen hänet sen verran hyvin, että kaikki on ihan kunnossa, eikä hän luonnossa ole samanlainen "hehkuttelija". Jotkut pitää leuhkanakin. Hän varmaan tietää, tajuaa sen, muttei välitä. Miksi? En ole koskaan kehdannut kysyä, miksi hän on somekansalle tuollainen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia? Jos hän pelleilee?

Vierailija
2/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole hyvä että osaa arvostaa pieniä juttuja :) tekisi sullekin hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaista. Mitään ei saa hehkuttaa eikä ainakaan tavallisia aisoita. Eikö se nyt ole vaan hyvä että ihmiset osaavat löytää ilon niistä tavallisistakin arkipäivän asioista??

Vierailija
4/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei hän kirjoita niitä niin tosissaan tai sitten on oikeasti positiivinen tyyppi, joka löytää kaikesta jotain ihailtavaa?

Vierailija
5/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/4 varmasti 😊 Se menee vaan välillä tosi yli ja kukaan ei tykkää niistä postauksista. Silti hän ei näytä välittävän. Somen perusteella hän on vähän ärsyttävä, leuhkivan oloinen ja oikeasti ei kuitenkaan ole. En osaa selittää, mutta ehkä kysyn joskus hienotunteisesti, onko hän itse huomannut samaa... tai sitten en😀

Vierailija
6/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskittyisit siihen millaisen kuvan annat itsestäsi? Ymmärrätkö, että kaikki ihmiset eivät koe samalla tavalla asioita. Minua ei ikinä ärsytä ihmiset, jotka ajattelevat positiivisesti.

Vierailija
7/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut monia ärsyttää... ja päätellen vähäisestä tykkäysten määrästä ei kiinnosta/ei jaksa lukea/ei tykkää

Minua kiinnostaa vain, miksi tuollainen "someimago"?

T. Ap

Vierailija
8/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some. Kuka siellä oikeasti antaa itsestään todellisen kuvan? En ainakaan minä. En nyt hehkuta asioilla mutta kovin pintaa sinne kirjoitan, kun sinne kirjoitan.

Vierailija
9/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut monia ärsyttää... ja päätellen vähäisestä tykkäysten määrästä ei kiinnosta/ei jaksa lukea/ei tykkää

Minua kiinnostaa vain, miksi tuollainen "someimago"?

T. Ap

Tykkäysten vähäinen määrä voi johtua siitä, että niitä hänen postauksia ei vain yksinkertaisesti huomata niiden monien muiden joukosta. Ne ketkä postaavat usein niin heidän postaukset ovat esm. facebookin algotrimeissä juuri niitä jotka saavat huomiota koska luonnollisesti ne täyttävät feedin. Kelaa nyt jos jollain kaverilla on tuhansia tai satoja "kavereita" niin ei siellä facebookissa niitä kaikkien postauksia näy ellet seuraa itse aktiivisesti. 

Eikä sekään välttämättä kerro mistään kiinnostuksesta jos ei joku tykkää..... minä miettisin ennemminkin näin vain että kaikilla on vain eri mielenkiinnon kohteet ja siksi kukaan ei tykkää jos ei ne mielenkiinnon kohteet kohtaakaan. Suosittelen myös kysymään itseltäsi että onko sitä sittenkään oikeasti niin hyviä kavereita jne jos pitää moista ihmetellä ja olla tykkäämättä. Jos sinua noin kovin häiritsee niin miksi et tykkää. Ja ei kaikki siellä somessa todellakaan ole sen takia että haettaisiin jotain hyväksyntää.

Vierailija
10/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kinnostaa nuohota jonkun fb:ssä? Mitä jos jättäisit ihan huolella lukemasta sen liirumlaarumeita?