Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisittekö täysin etätyönä tehtävästä työstä?

Vierailija
02.05.2017 |

Minulla on etätyö, ja se sopii luonteelleni täydellisesti :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi unelma.

Vierailija
2/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko olisi ok. Keskittymisrauha, tosin kahvijuoruja tulisi ikävä. Ja tod.näk. menisi hermot poikkeavissa yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, mutten yhtään tiedä miten sellaisen saa käytännössä.

Vierailija
4/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh, tykkään ihan liikaa hölötellä työkavereiden kanssa.

Vierailija
5/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen lääkäri.

Vierailija
6/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itsekuri ei riitä etätyöhön.

Vierailija
7/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkäisin! Kertokaa ammatteja, jossa voi tehdä hommat täysin etänä!

Vierailija
8/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen oli mahdollisuus, kun toisesta kaupungista olisivat halunneet töihin, mutta en halunnut muuttaa pääkaupunkiseudulle. Vakavasti harkitsin, ja etätöitä teen välillä nytkin, mutta joka päivä kuukaudesta toiseen (toki joutuisi reissaamaan hieman ym., mutta silti) kuulosti pidemmän päälle huonommalle vaihtoehdolle, niin en sitten tarttunut tarjoukseen :[

Vierailija
9/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen tällä hetkellä käytännössä etänä. Onhan se välillä aika yksinäistä, kun päivät viettää kirjojen parissa, eikä toisaalta ole opiskelijana hirveästi rahaakaan harrastaa tai tehdä mitään "ylimääräistä."

Mutta työnä etätyö olisi aika unelma. Silloin sosiaalisuuden voisi saada työn ulkopuolisista asioista, kun tulojen nousun myötä varmasti olisi varaa harrastaakin.

Vierailija
10/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Jo 4 vuotta olen tehnyt pelkästään etätöitä. 

Vierailija
11/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin! Olen introvertti tutkijaluonne ja stressaannun  (koko ajan jatkuvissa) sosiaalisissa tilanteissa, joten työtehosta ei kuluisi voimavaroja sellaiseen ympäristön jatkuvaan huomioimiseen. Lisäksi säästäisi päivässä ~tunnin työmatkoista. Tulevaisuuden suunnitelma onkin ryhtyä yrittäjäksi, sillä asiakaskohtaamiset niinkään eivät stressaa, vaan juuri se muiden ihmisten jatkuva ympärilläolo.

Vierailija
12/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin yrittäjänä, vähän eri asia, mutta lähinnä muutamalle työnantajalle tein kiinteästi sekä pieniä omia juttuja lisäksi. Hyvät ja huonot puolet. Korvauksen sain siitä mitä todella tein. Vapaat työajat hyvä homma ja aamuvirkkuna sain aj. Huono homma se, ettei ihmiset ymmärtäneet, että mun pitää tehdä töitäkin, vaikka en lähdekään  mihinkään. Enää en tee, kun ei se oikein leiville lyönyt, koska noita päähommia haluttiin yksinoikeudella. Palkkatöissä tienaan paremmin. Mutta kyllä voisin siihen palata. Nykyistä työtäni voisin tehdä etänä ja sujuisi paremmin, kun töissä on avokonttorissa niin meluisaa, kiitos yhden hermoilevan tyypin. Mutta työnantajani haluaa kaikkien olevan paikalla vieläpä samaan aikaan 8-16. 

Vierailija
13/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi ja se olisi ihan mahdotonta, koska en tee työtäni kuplassa vaan yhteistyössä muiden kanssa. Se edellyttää palavereja, seminaareja ja muita yhdessä tekemisen foorumeja. Osan tottakai voi hoitaa Skypettämällä, mutta ei se korvaa todellista läsnäoloa, käytäväkeskusteluja ja sitä, että on mukana työyhteisön informaalissa viestinnässä.

Vierailija
14/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisissa ammateissa on varmaankin eniten tarjolla etätyönä tehtäviä tehtäviä, joissa työn tärkein osa-alue on esim. ajatustyö ja kirjoittaminen. Jos ei lasketa kotoa tehtävää puhelinmyyjän hommaa.

Vierailija
15/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisissa ammateissa on varmaankin eniten tarjolla etätyönä tehtäviä tehtäviä, joissa työn tärkein osa-alue on esim. ajatustyö ja kirjoittaminen. Jos ei lasketa kotoa tehtävää puhelinmyyjän hommaa.

Kirjoittaminen kiinnostaisi. Millaisia hommia on tarjolla kirjoittaville?

Vierailija
16/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin ja muuttaisin heti johonkin halvemman elintason maahan tai ehkä jopa jotain kiertolaistyyppistä. Työnantajan siis pitäisin Suomessa.

Vierailija
17/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olin yrittäjänä, vähän eri asia, mutta lähinnä muutamalle työnantajalle tein kiinteästi sekä pieniä omia juttuja lisäksi. Hyvät ja huonot puolet. Korvauksen sain siitä mitä todella tein. Vapaat työajat hyvä homma ja aamuvirkkuna sain aj. Huono homma se, ettei ihmiset ymmärtäneet, että mun pitää tehdä töitäkin, vaikka en lähdekään  mihinkään. Enää en tee, kun ei se oikein leiville lyönyt, koska noita päähommia haluttiin yksinoikeudella. Palkkatöissä tienaan paremmin. Mutta kyllä voisin siihen palata. Nykyistä työtäni voisin tehdä etänä ja sujuisi paremmin, kun töissä on avokonttorissa niin meluisaa, kiitos yhden hermoilevan tyypin. Mutta työnantajani haluaa kaikkien olevan paikalla vieläpä samaan aikaan 8-16. 

Olen tuon saman huomannut, että joidenkin on hirveän vaikea ymmärtää, että etätyö ei ole sama asia, kuin lomailu.

Vierailija
18/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi etätyö, jota voisi tehdä myös työpaikalla jos haluaa. En halua viedä työtä liiaksi kotiin, koska tietyllä tasolla on mukava pitää työ ja vapaa-aika erillään. On myös sosiaalisesti rajoittavaa olla jatkuvasti kotona. Olen ollut kaksi vuotta työttömänä, joten tiedän mitä se aiheuttaa minulle henkisesti ja fyysisesti. 

Vierailija
19/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Oikeastaan sain sellaista hommaa juuri nyt. Tykkään kyllä että saa tehdä töitä vaikka kotona ja silloin kuin itselle sopii, mutta toisaalta stressaannun välillä helposti enkä ole hyvä aikatauluttamaan asioita itse. Eli voisi olla kuitenkin mielelle kepeämpää jokin perus 9-16 toimistolle ja ulos -homma (jos nyt sellaista vielä löytyy). Mutta tässäpä kokeillaan ja tsempataan

Vierailija
20/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaminen kiinnostaisi. Millaisia hommia on tarjolla kirjoittaville?

Itse teen etätyönä tiedottajan töitä. Tuttavani tekee markkinointihommia ja nettisivujuttuja etänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi