Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tiedä mistä alitajunnasta mulla pukkaa aina hirveä ärsytys kun mies alkaa puhua sellaisella tietyllä äänensävyllä. Vähän niinku lässyttää mutta ei kuitenkaan.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla sama. En yhtään tykkää mistään lepertelystä ja söpöilystä. "Anna kultsimussukka humppii" ja mua ällöttää.

Vierailija

Mistä hemmetistä toi humppi tulee?! Ex:llä oli sama sanonta ja aiheutti lähinnä kylmiä väreitä. Oli niin karmeita "hellittelynimiä" kyllä kaikelle muullekin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

:D mä hämmennyn aina jos joku yrittää hellästi lässyttää mulle. Näitä on ollut jopa yhdenillanjutuissa, jos on ollut jotain hellyyshetkiä yhdessä. Jotenkin tulee olo, että voitaisiinko puhua normaalisti, olen aikuinen. En kyllä käsitä miksi joku päätyy parisuhteeseen lässyttäjän kanssa, jos itse ei ole sellainen!

Vierailija

Ymmärrän hyvin ettei kaikki tykkää. Me lässytetään miehen kanssa varmaan yli puolet päivän jutuista jos ollaan kahden, muiden seurassa ei todellakaan. Kyllä välillä mietin että jos joku ulkopuolinen kuuntelisi juttujamme ja tapaamme puhua kun olemme kahdestaan niin varmaan oksentaisi :D Hyvä että me kaksi lässyttäjää olemme löytäneet toisemme niin ei tarvitse jonkun siitä ahdistua.

Vierailija

Mies ei onneksi muuten lässytä mutta kun se menee tekeen itselleen VOIKKOLEIPÄÄ, multa katkee verisuoni päästä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat