Sukulainen suuttui kun jätin velat maksamatta
Ei vaan ymmärrä ettei ole rahaa maksaa nyt tai jatkossa.
Kommentit (39)
Jaa mistä aattelit jatkossa lainata?
Pakkoha sulla on rahaa joskus olla. Syöt vaikka puuroa kuukauden että saat ne velkas maksettua. Ei voi lainata rahaa ja olla maksamatta.
Maksa vaikka 5e/kk, kunhan maksat. Sen verran täytyy olla selkärankaa.
Kuinka suuresta summasta on kyse?
En nyt muutamasta satasesta nillittäisi kenellekään. Lainaan sillä periaatteella, että maksaa jos jaksaa. Isommista summista tehdään asiallinen velkakirja, jonka tarvittaessa voi viedä käräjille.
Olen varakas ja minulta pummaillaan. Koska olen lapseton, niin mikäs siinä....
Mikset maksa? Ei kai se sukulainenkaan mikään hyväntekijä ole vaan tarvii rahansa takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Pakkoha sulla on rahaa joskus olla. Syöt vaikka puuroa kuukauden että saat ne velkas maksettua. Ei voi lainata rahaa ja olla maksamatta.
No hyi kuka tommosta mummojen ruokaa nykyään syö :o
Oletpa harvinaisen härski tapaus. Mikset ottanut lainaa pankista? Ai niin, eihän sulla ollut aikomustakaan maksaa takaisin. Pankin kanssa on vaikeuksia tiedossa jos jättää velat maksamatta, mutta sukulaista voi kusettaa surutta. Mut hei tiedätsä mitä? Karma's a bitch.
Jätä ne siat. Sukulaisia pitää auttaa. Ota niiltä vielä isommat vipit, joilla voi maksaa osa veloista takaisin. Niin Suomikin tekee koko ajan ja vihervasemmisto kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne siat. Sukulaisia pitää auttaa. Ota niiltä vielä isommat vipit, joilla voi maksaa osa veloista takaisin. Niin Suomikin tekee koko ajan ja vihervasemmisto kehuu.
Tämä ap!!
Vain törppö kysyy lainaa sukulaiseltaan jollei pysty takaisin maksamaan. Korvaat velan tekemällä työtä hänelle tai maksat takaisin pienissä osissa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt muutamasta satasesta nillittäisi kenellekään. Lainaan sillä periaatteella, että maksaa jos jaksaa. Isommista summista tehdään asiallinen velkakirja, jonka tarvittaessa voi viedä käräjille.
Lainaisiks mullekki? Lääkärikuluihin pitäis jostai repästä rahaa. Saatan maksaa takasin sit ku saan taas töitä. ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat käyttää hyväksi itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Jaa mistä aattelit jatkossa lainata?
veikkaan että luultavasti muilta sukulaisilta
Jaa mun kommentti poistettiin? :o
Mihin vetosit kun jätit velat maksamatta?
Kaveri teki samoin. Sinne meni elämäni säästöt. Kiitos vaan.
Oli kyllä outo kun suuttui. Eiku.