Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin tutulleni luvan tulla vappubileisiini, kun hän pyysi - kiitoksena mökötystä ja syytöksiä

Vierailija
02.05.2017 |

Yksi tällainen tuttu ihminen, joka on viime aikoina yrittänyt selvästi lähentyä ja luoda tiiviimpää tuttavuutta, kun hänellä ei varmaan ihan kauheasti ole kavereita. Kysyi minun vappusuunnitelmiani, kerroin että pidän kotonani etkot opiskelukavereille ja siitä suunnataan baariin. Kysyi saako tulla mukaan ja muilta kysyttyäni annoin luvan.

Kaikki muut olivat opiskelukavereitani ja aika luonnollisesti jutut pyörivät aika pitkälti opinnoissa, töissä ja yhteisissä tutuissa. Tämä "ulkopuolinen" tuttavani ei mitenkään yrittänyt osallistua juttuun tai viedä niitä itseään kiinnostavaan suuntaan. Hänelle oltiin kuitenkin kohteliaita ja häntä yritettiin osallistaa keskusteluihin, tarjottiin syötäviä ja juotavia vaikka hän ei itse tuonut mukanaan mitään jne.

Seurauksena se, että tuttu oli poistunut minulle mitään sanomatta sillä aikaa kun olin vessassa ja on nyt sitä mieltä, että bileeni olivat ihan paskat ja kaverini sisäsiittoista porukkaa. Selvä sitten.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Ainakaan sun ei tarvitse enää ottaa tätä itse itsensä kutsunutta toiste kotiisi etkoilemaan.

Vierailija
2/2 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan testattua, sinä yritit parhaasi! Tyyppi paljasti todellisen karvansa. Oli varmaan viimeinen kerta, kun hänet kutsuit jonnekin mukaan.

Täälläkin on usein aloituksia, missä surraan yksinäisyyttä ja kaverien puutetta. Sääliksi käy, mutta oman kokemuksen mukaan näillä kaverittomilla on yleensä valtavia puutteita sosiaalisissa taidoissa. Aiemmin olen yrittänyt ottaa heitä mukaan, mutta nykyään kierrän nämä tapaukset kaukaa. Olen pahoillani, mutta omat vapaat ja aika ystävien kanssa ovat liian arvokkaita tuhlattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla