Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi helvetissä suomalainen mies ei voi lähestyä naista selvinpäin? Miksi?

Vierailija
02.05.2017 |

Onko teillä todella niin heikko itseluottamus ettekä kestä pakkeja? Ette te siinä mitään menetä jos joku kieltäytyy seurasta tai voihan siinä käydä hyvinkin kuka tietää. Ininä seis ja toimintaa!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä harva suomalainen nainen uskaltaa tehdä aloitetta kännissäkään? "Miesten hommia" vaan.

Koska en halua miestä. Mutta en ymmärrä miksi joku luulee kännissä lähestymisen johtavan todennäköisemmin hyvään lopputulokseen kuin selvin päin lähestymisen.

Missä tilanteessa? Multa on ainakin naiset kysyneet, että mitä mä baarissa teen selvin päin. On kuulemma epäilyttävää puuhaa, varsinkin kun suurin osa siellä olevista naisista on nauttineet alkoholia ainakin hieman. Yksi jopa suoraan kysyi, että olenko siellä vain humalaisia naisia kyttäämässä.

Niin no totta, onhan niitä eri tilanteita kieltämättä. En vain itse juurikaan käy baareissa, mutta joku yritti juuri kännissä iskeä ruokapaikassa.

Vierailija
22/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä harva suomalainen nainen uskaltaa tehdä aloitetta kännissäkään? "Miesten hommia" vaan.

Koska en halua miestä. Mutta en ymmärrä miksi joku luulee kännissä lähestymisen johtavan todennäköisemmin hyvään lopputulokseen kuin selvin päin lähestymisen.

Ei välttämättä luulekaan. Ehkä se vain tekee pakeista siedettävämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipäätään haluaa joskus lähestyä, se kieltämättä toimii paremmin selvin päin. Kännissä olevalle sanon vain ei kiitos.

Mikä logiikka tuossa on? Sama ihminenhän se on, turhat estot vain ovat poistuneet.

Koska en pidä kännisistä ihmisistä. Siis jos kyseessä on tuntematon niin mistä tiedän millainen tyyppi tämä on sitten selvänä.

Miksi sitten menet baariin?

Kaikista kommenteistasi päätellen olet jumalattoman tyhmä. Anteeksi totuus!

Missäköhän tässä nyt baareista puhuttiin?

Vierailija
24/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa? Multa on ainakin naiset kysyneet, että mitä mä baarissa teen selvin päin. On kuulemma epäilyttävää puuhaa, varsinkin kun suurin osa siellä olevista naisista on nauttineet alkoholia ainakin hieman. Yksi jopa suoraan kysyi, että olenko siellä vain humalaisia naisia kyttäämässä.

Mulla sama juttu. Kuulemma on todella epäilyttävää, kun mies on yksin baarissa selvinpäin. Teki niin tai näin niin aina menee pieleen

Vierailija
25/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi kysymys olisi, että miten voi olla että yhteiskunnassa  naiset haluavat kaikki asiat tasapuolisiksi paitsi aloitteen tekemisen. Se halutaan yhä sysätä miesten vastuulle, halusivat miehet sitä tai eivät. Muuten ei ole mies eikä mikään. Vähän sama kuin miehet toteaisivat että ei ole nainen eikä mikään jos ei halukas huolehtimaan kokonaan itse asunnon siistimisestä ja ruoan laittamisesta.

Jännää oli se, että eräs homomies sanoi haluavansa miehen lähestyvän häntä, koska se on miesten hommaa.

Vierailija
26/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipäätään haluaa joskus lähestyä, se kieltämättä toimii paremmin selvin päin. Kännissä olevalle sanon vain ei kiitos.

Mikä logiikka tuossa on? Sama ihminenhän se on, turhat estot vain ovat poistuneet.

Koska en pidä kännisistä ihmisistä. Siis jos kyseessä on tuntematon niin mistä tiedän millainen tyyppi tämä on sitten selvänä.

Sanoo tyyppi joka tempaisi baarin keskusteluun mukaan ihan itse.

Vierailija
27/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua saa lähestyä humalassakin. varsinkin jos ollaan baarissa. Itsekin olen siellä ainakin vähän humalassa.  :D  Ja kyllä miehet lähestyvätkin naisia baareissa ainakin. Aika usein vain tuntuu tulevan pakkeja... Ja jos mietitään lähestymistä vaikka jossain salilla, niin kyllä naisetkin voisivat lähestyä kiinnostavaa miestä. ;)

Vierailija
28/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä varmaan pari annosta alkoholia ihmistä ihan toiseksi muuta, vaikka hän ei enää selvä olekaan. Sinun skenaariossasi mies ilmeisesti on joko 2.5 promillen humalassa tai selvin päin, muita vaihtoehtoja ei ole.

Kun puhe on kännisestä ihmisestä, niin luonnollisesti kyse on enemmänkin kuin pari rentouttavaa juomaa ottaneesta ihmisestä. Pari ottanut on ennemminkin hiprakassa.

Vierailija
29/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saataisi joku signaali että voi lähestyä. Esim katse kohti ja hymyily. Noinhan se ulkomaillakin menee ei sielläkään mies vaa tuppaudu seuraan. Teillä on naiset vielä paljon opittavaa jos haluatte että suomalainen mies lähestyy teitä selvinpäin.

En juuri arkielämässä uskallakaan "turhaan" hymyillä koska en kaipaa lähestymisiä. Aina se on muka signaali. En toki suuttuisi jos joku sen signaalina käsittäisi, kunhan hänkään ei sitten suuttuisi kun kertoisin että hymyilin muuten vain.

Onko tämä ihan oikeasti ongelma sinulle? Onko jokainen mies sinusta kiinnostunut, vai? 

Vierailija
30/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyisin nimenomaan selvin päin, jos olisin sinkku. Paradoksaalista kyllä naiset lähestyvät säännöllisesti varattua miestä, humalassa tai selvin päin.

Vierailija
31/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän tässä nyt baareista puhuttiin?

Missä täällä puhutaan?

Vierailija
32/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähesty sinä miestä!

Miksi et voi? Onko pelkona torjutuksi tuleminen, ja itsetunnon rippeiden romahtaminen? Ota pari bisseä alle!

Lähestyin selvinpäin useita suomalaisia miehiä mutta enää en voi, ruotsalainen tuli väliin ja sulatti sydämeni diskuteeraamalla.

Vierailija
33/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaisin itseäni. Jos tosielämän todennäköisyys on sama kuin Tinderissä, niin minun ei kyllä kannata siihen hommaan lähteä suotta.

Vierailija
34/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että se on oikeasti pelottavaa. Muutin toiseen maahan ja täällä uskaltaa.

Vierailija
35/35 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaikki aloitteeni selvinpäin, mutta olenkin tylsä absolutisti.

Minulla on normielämässä tunne että olen naisille harmaata massaa ja esimerkiksi nainen lähes poikkeuksetta kääntää vastaantullessa katseensa johonkin ojanpohjalle tai kenkiinsä että ei vahingossakaan anna mitään virikettä, joten en usko että tulen tekemään ikinä yhtään aloitetta lenkkipolulla tai kadulla. Muistan erään tapauksen missä nainen oli ilmeisesti katsellut minua liikennevaloissa tien toiselta puolelta ja huikkasi keskellä tietä kohdatessamme että ei saa näyttää noin vihaiselta, joten vikaa on varmasti myös minussa.

Baarissa jos olen liikkeellä kavereideni kanssa olen yleensä kuskina ja naiset keskittyvät hilpeänä hiprakassa oleviin kavereihini, jotka tosin ovat paljon aloitteellisempia.  Ja heidän seurassaan monesti olo tuntuukin ylimääräiseltä ja jos homma alkaa vaikuttamaan siltä että naiset ovat kiinnostuneita, niin häivynkin sivummalle tai kotia.

Baarissa yksin liikkuessa sitä on lähinnä baariminnojen suosiossa. Ne harvat keskustelut mitä tulee naisten kanssa käytyä kuivuu yleensä siinä vaiheessa kokoon kun nainen huomaa että olen selvinpäin. Nainenhan on mennyt baariin pitämään hauskaa ja selvinpäin ei hänen logiikkansa mukaan voi baarissa olla hauskaa, joten siitä seuraa loogisesti että minun täytyy olla tylsä ihminen. Selväpäisyyden olen huomannut olevan positiivinen asia vasta siinä vaiheessa kun nainen alkaa miettimään miten pääsee kotia ja siinä vaiheessa alkaa hihan nykiminen ja kyydin pummaaminen.

Joskus tanssilattialla tai rock-konsertissa olen huomannut että nainen on tullut viereen odottamaan aloitetta periaatteella tässä minä olen, tee mitä sun kuuluu tehdä ja näitä olen onnistunutkin suututtamaan useasti, kun en ole välittömästi ollut perseessä kiinni. Olen kyllä huomannut että keskimäärin nopeammassa ajassa kuin mitä pullomummolta menee panttipullon nappaamiseen joku vähemmän estynyt mies on kerennyt kiilata kiinni siihen vapaaseen perseeseen, mutta jotenkin en koe edes haluavani olla kuten he.