Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rintaliivien ympärys on 75 niin mistä kuppikoosta lähtien rinnat on isot?

Vierailija
02.05.2017 |

Siinäpä se kysymys tulikin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-B pienet, C-D keskikokoiset, E-F isohkot, G-> isot

Vierailija
22/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on jo iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

75E käytössä tällä hetkellä, ei mitkään hirveän isot rinnat. Toisaalta mielestäni vois olla vähän pienemmätkin, olen aina ihaillut pienirintaisia naisia.

Vierailija
24/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatilan emäntään päästiin tässäkin ketjussa alta aikayksikön. Taitaa olla ihan ok av:lla lokeroida nainen ammattinsa perusteella.

Olen se joka heitti tuon alkuperäisen kommentin. Viittasin tuolla kommentilla mielikuvaan entisaikain huivipäisestä muorista jolla on sellaiset todella raskaat, valuvat rinnat joita mitkään rintaliivit eivät oikein tunnu pidättelevän. Olen nähnyt tuollaisia naisia enimmäkseen lapsuudessani jossain valokuvissa maataloustöissä, joten siitä tuo 'ammattinimike'. Tiedän toki että todellisuudessa rintojenkoko ei siitä mihinkään kasva jos olet jossain tietyssä ammatissa, enkä halunnut kommentillani ketään loukata. Ajattelematon heitto.

Vierailija
25/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki on suhteellista mutta itselläni on 75F kokoiset ja omasta puolestani nämä on jo vähän liian isot siinä mielessä, että monet paidat ja kesämekot ei oikein enää istu tämänkokoisten rintojen kanssa. Näin hieman vanhempana (35) olemus on tämän kokoisten rintojen kanssa myös vähän tanttamainen, viiden vuoden päästä näytän varmaan jo joltain maatilan emännältä...

Osaan niin samastua. Olen samanikäinen ja koko 75E tai 75F ja tosiaan vähän tanttamainen olo. Muutoin kun olis hoikka, mut sit tällaiset maatilanemäntä-hinkit :D En tykkää.

Vierailija
26/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matemaattisesti I:sitä. Kuppikokoja on Suomessa myynnissä (AA)A:sta O:hon, 15 kpl, ja H on näistä keskimmäinen. -Eikä riipu ympärysmitasta, sillä kupin kirjainkoko on aina samassa suhteessa liivien (rintakehän) ympärykseen. 60B ja 100B ovat pieniä rintoja, 60L ja 100L suuria, erikokoisissa kropissa.

Kokoja on paljon enemmän kuin 15. 60B-100B, siinä on jo 9 eri kokoista liiviä.

Kirjoitin kuppikoista (kirjain). Ne ovat samat joka ympärysmitassa. H:n ollessa keskimmäinen koko puolella jengistä on teoriassa tätä pienempi kuppi (A-G) ja puolella tätä suurempi kuppi (I-O) (olettaen, että koko noudattaa normaalijakaumaa), ihan ympärysmitasta riippumatta.

Vähän samoin, kuin puolet porukasta on keskimääräistä huonompia autoilijoita. Suurin osa kuvittelee silti olevansa keskivertoa parempia (looginen mahdottomuus). - Tässä kuppiasiassa hämää vielä se, että aiemmin koot mm. legendaarisessa Anttilan kuvastossa olivat A (pieni), B (keskikoko), C (täyteläinen) ja D (suuri), piste. Skaalausta on kuitenkin muutettu jo vuosia sitten.

Vierailija
27/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä rintaliivejä teinistä saakka tutkaillut niin kyllä se ympärysmitta vaikuttaa siihen kuppikokoon niin paljon että melkein ärsyttää sellainen yleistys noiden aakkosten mukaan ja niihin jumittuminen. Lähinnä siis miehet ei oikein tunnu ymmärtävän asiasta mitään mutta yllättävän monet naisetkaan ei oikeasti ymmärrä rintaliiveistä mitään vaikka oikean kokoiset rintaliivit olisi tärkeä juttu mukavuuden ja tuen kannalta.

Asiaan.. 75 ympäryksellä sanoisin ehkä että Dstä ylöspäin tarvii mennä että vois sanoo että on Isot rinnat.  

Jos ilmoitetaan pelkkä kirjain, sillä tarkoitetaan rinnanympäryksen erotusta rintojen päältä ja rintojen alta mitattuna.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bra_size#Cup_measurement_methods

Vierailija
28/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatilan emäntään päästiin tässäkin ketjussa alta aikayksikön. Taitaa olla ihan ok av:lla lokeroida nainen ammattinsa perusteella.

Olen se joka heitti tuon alkuperäisen kommentin. Viittasin tuolla kommentilla mielikuvaan entisaikain huivipäisestä muorista jolla on sellaiset todella raskaat, valuvat rinnat joita mitkään rintaliivit eivät oikein tunnu pidättelevän. Olen nähnyt tuollaisia naisia enimmäkseen lapsuudessani jossain valokuvissa maataloustöissä, joten siitä tuo 'ammattinimike'. Tiedän toki että todellisuudessa rintojenkoko ei siitä mihinkään kasva jos olet jossain tietyssä ammatissa, enkä halunnut kommentillani ketään loukata. Ajattelematon heitto.

Ennen ei käytetty rintaliivejä, koska rintaliivejä EI OLLUT. Myöskin saattoi olla paljon lapsia (ennen lehmän kuolemaa saatettiin surra enemmän kuin lapsen kuolemaa), raskas työ kumarassa, ankarat olosuhteet.

Vielä 30 vuottakaan sitten ei ollut kovin hyviä liivejä tai ne oli kalliita.

Vierailija
29/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 75DD vähän ahdas ja todella pienet tissit on, mahtuu oman kämmenen sisään kevyesti. Ja aina ostan liiviliikkeestä myyjän opastuksella. Ehkä jostain G kupista vois alkaa puhua kookkaista jos silloinkaan. Mun ihan oikea koko ois E just nyt ja tosiaan tosi pienet.

Vierailija
30/34 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien koko ei kerro rintojen koosta mitään. Minulla on ns. laajat rinnat, eli kudosta on paljon, mutta lättänää. Kun löydän silmiinpistävät liivit, jotka kokoaa sen massan yhteen, saan melkomoiset tötteröt aikaan. Jotkut huomauttavat, että minulla on silikonit vaikka totuus on toinen. Kun menen selälleni ilman liivejä, näen pettymystä miesten silmissä. Mutta tuikkivathan ne, kun menen ratsastamaan. Eli liivien koko ja rintojen koko litroissa eivät kuulu yhteen. Ja rintojen muoto on kiinni ihosta. Vaikka itse sanonkin, niin kun olen etunojassa niin rintojeni muoto on täydellinen. Valitettavaa, että ainoa etunoja-asento on ratsastus. Arvatkaapa, onko se suosikkiasentoni?

N43, 65F

Vierailija
31/34 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 ympärysmitalla sanoisin että D:t on jo isot rinnat, ainakin tarpeeksi isot siihen että ne kiinnittävät erikseen huomiota.

Vierailija
32/34 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
33/34 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä kokoinen on muuten ja miten itse tuntee kehonsa. Itse olen suht hoikka ja imetysaikana koko oli 75D, se tuntui itsestä melko isolta, tosin sekin saattoi vaikuttaa että olivat niin  täynnä maitoa että tuntuivatkin kivikovilta.

Vierailija
34/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan kropasta. Semmosella "normaalivartaloisella" musta 75E alkaa olla vasta sillai isot tissit, hoikemmalla kropalla jo 75D.