Jos koko keho on täynnä elohiiriä myös silmässä niin..
Pari vuotta nykinyt joka puolelta. Tällä hetkellä silmässä myös elohiiriä. Aiemmin olin todella paniikissa, mutta nyt kun niitä on silmissäkin, ohimoilla sekä huulessa, niin voiko ajatella että kaikki muutkin on hyvälaatuista? Eikai kasvoissa olisi ollenkaan jos olisi vakavaa vai olenko ymmärtänyt oikein?
Ja kyllä.. lääkärissä olen aiemmin käynyt..
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No onko sulta otettu kattavat labrat? Jos lisääntyneet niin käy uudestaan lääkärillä.
jotkut lääkkeet voi aiheuttaa myös.
On otettu. Kaikki ok.
Ap
Jos ois vakavaa, niin parissa vuodessa olisit jo haudassa tai ainakin oireet edenneet selkeämmäksi/vakavammaksi.
Mulle tuli tuota kun join kahvia, teetä tai cokista liian myöhään.
En juonut enää kofeiinipitoista klo. 13-14 jälkeen, ja noin viikon päästä siitä loppui elohiiret ja raajoissa tuntuneet pienet tärinävärinät.
No harvemmin kai niitä kasvoissa olisi, jos olisi jotain vakavaa esim. Als.
Ainakin sanotaan näin.
Niin siis ihan se pitkäkestoinen stressi voisi ehkä aiheuttaa tuon. Ja jos stressi helpottaisi, niin oireet katoaisivat.
Astmalääke tekee minulle tuota, niinä päivinä kun joudun ottaa allergisiin hengitysoireisiin, siitepölyn ja ilmassa olevien syksyisten homeitiösienten aikaan joka on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos ois vakavaa, niin parissa vuodessa olisit jo haudassa tai ainakin oireet edenneet selkeämmäksi/vakavammaksi.
Näin itsekin ajattelen, että olisi esim. Puhe-ja liikunta vaikeuksia jo myös tässä ajassa tullut.
Ap
Useampi vuosi jo nykinyt ja värissyt siellä täällä, paikka vaihtuu... viime vuoden aikana tuntunut vähän vähentyneen kun stressi helpottanut. Ja kahvia tulee kyllä kitattua.
No onko sulta otettu kattavat labrat? Jos lisääntyneet niin käy uudestaan lääkärillä.
jotkut lääkkeet voi aiheuttaa myös.