Roni Back, voiko lapsen antaa katsoa?
Kukas tyyppi tää Roni Back oikein on, en jaksa videoita sen tarkemmin alkaa käydä läpi.
Kommentit (134)
Jiu kirjoitti:
Miksi tämä vetoaa pieniin lapsiin? Se on näin äitinä pelottavaa. Mikähän on miehiään... Hauska ei ole. Hauskat kotiviedot ja suurmestari floppas. Bbssä ei ollut hauska eikä oikein mitään muutakaan.
Mitenkä Suurmestari floppasi? Roni Back tosin oli siinä vain yhdellä kaudella kilpailijana, eikä juontanut sitä. Hurjan suosittu ohjelma, joka pyörii jatkuvasti tv:ssä.
Mitä itse olen katsellut Roni Backia, hänessä parasta on hänen veljensä. Mutta voi antaa ihan pienenkin lapsen katsoa. Hän on ns. "family friendly" esiintyjä. Eli ei sano mitään, mikä nolostuttaisi vanhempia.
Roni back katso ja mainosta lego ninjago videossa senkin pierupete.ja käy pietasaaressa pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Mun 6v rakastaa niitä vanhoja hauskat kotivideot. Roni liian kryptinen, ehkä teineille?
Roni on kiltti ja ei koskaan KIROILE videolla onko Roni hyvä tubettaja ja sen videoilla esiintyvät,Airi Daniel,Kevin ja Nikita kivoja
Roni on kiltti ja ei kiroile painakaa tykkäys jos täää on totta pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun lopetti vitsien ja sketsien tekemisen, koko hepusta on tullut todella tylsä ja kuiva. Ei jaksa lapset katsoa, etsivät Uoutubesta kokoajan jotain viihdyttävämpää tubettajaa.
Totta. Vanha roni oli hauskempi.
Tykkäsin Ronin videoista ennen tosi paljon, silloin kun mm. jakoi ruusuja kadulla, tai järkkäsi joulupaketteja vähävaraisille, matkusteli maailmalla, kokeili erilaisia ammatteja, teki kaikkea jännää..
Koronan myötä alkoi se studiossa sekoilu poikaporukalla, siinä vaiheessa oli vielä jonkin verran ihan viihdyttävää katseltavaa, mutta tämä Toimistopojat lähti lapasesta.
Roni on passivoitunut oman kanavansa kanssa (ymmärrettävää että hänellä on nyt pieni lapsi, eikä rahkeet riitä joka suuntaan) eikä se vähäinen sisältö mitä sinne tulee ole enää näköjään muuta kuin jatketta Toimistopojille, samat naamat samoilla sekoiluilla.. Ronin persoona on kadonnut.
Toimistopojat-kanavaa en ole tilaamassa ja ajattelin laittaa Roninkin kanavan pois tilauksesta.
Sääli, oli niin hyvä ja mielenkiintoinen, kaikenikäisille sopivaa sisältöä, ja Roni piti melko hyvää huolta alaikäisistäkin katsojistaan. Nykyään hän vain sekoilee, jotenkin levotonta ja pointitonta..
Noh, maailma muuttuu eskoseni..
Kaikesta huolimatta, kaikkea hyvää Ronille.
Antaisin lapseni katsoa jotakin paljon järkevämpää
Vierailija kirjoitti:
Antaisin lapseni katsoa jotakin paljon järkevämpää
Nykyään joo.
Ihan vaan oma mielipide: On monta suomitubettajaa, jota katsoisin hänen sijastaan. Noin 2016-2018 vuosina katoin, mut sitten jotenki koko tyypistä tuli tosi kuiva, ja videotkin nykyään aika pointittomia. Tuntuu että on nykyään suomen Mr. Beast, miesporukalla ja ihme haasteillaan. Olen jopa kerran huomannut, että yksi videon pikkukuva on HYVIN samanlainen yhteen Mr. Beastin pikkukuvaan.
Katoin Ronia paljon vuosina 2016-2019 kunnes se vaan jäi ehkä juuri sen vuoksi että kanavan sisällöstä on vaan tullut tylsempää tai sitten oon vaan kasvanu ku lopetin muidenkin kanavien katsomisen. Mielestäni Roni on silti sama ihminen toki hänestä on tullut ehkä vähemmän lapsiystävällinen meinaan siis videoiden sisältöä/puhetta niissä ja eikö hän joskus maininnut asiasta? Silti asiallinen ihminen vuosienki jälkeen. MUTTA oon täs nyt 3 viikon ajan kattonu toimistopoikia ja mun mielestä todella hyvää sisältöä josta saa päivän naurut. En ois ikinä uskonu et tuun kattoo Youtubea vielä näin aktiivisesti
täysin olematon teflon-ihminen