Roni Back, voiko lapsen antaa katsoa?
Kukas tyyppi tää Roni Back oikein on, en jaksa videoita sen tarkemmin alkaa käydä läpi.
Kommentit (134)
Samaa mieltä. Roni Back on hyvä ja esimerkillinen kanava lapsien katsottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ja ad/hd, mutta asiallinen muihin tubaajiin verrattuna.
Ei kai Ronilla oo ADHD ...?
Oot ehkä sekoittanut: Tubettaja Tuure Boelius on puhunut julkisesti tästä oireyhtymästä, samoin Deata, kai?
Roni on kiva ja kiltti. Meillä alakoululaiset katsoo ja itsekin joskus tsekkaan.
Paljon myös ihan opettavaisia juttuja.
Vaikka on puhelis heppu, niin ei ole mitenkän hyökkäävä.
En anna omien lapsieni katsoa hänen videoitaan, koska hänellä on
Agitaatio (lääketiede)
Ahdistuneisuushäiriö
Alkoholiaistiharhaisuus
Amfetamiinipsykoosi
Anhedonia
Apatia
Delirium
Delirium tremens
Dementia
Dermatillomania
Dissosiaatio (psykologia)
Dissosiaatiohäiriö
Dissosiatiivinen identiteettihäiriö
Dromomania
Ganserin oireyhtymä
Harhaluuloisuushäiriö
Hermoromahdus
Hypergrafia
Hypokondria
Hysteerinen sokeus
Hysteria
Impulsiivisuus
Itseinho
Kaksisuuntainen mielialahäiriö
Katatonia
Kehityksellinen kielihäiriö
Kleptomania
Konversiohäiriö
Koro (paniikki)
Lapsivuodepsykoosi
Lykantropia (sairaus)
Monomania
Mutismi
Münchhausenin oireyhtymä
Paniikkihäiriö
Pariisin syndrooma
Peliriippuvuus
Pickin tauti
Psykososiaalinen lyhytkasvuisuus
Pyromania
Raivopuuskasyndrooma
Rapunzelin oireyhtymä
Skitsoaffektiivinen häiriö
Skitsotyyppinen häiriö
Sosiaalisten tilanteiden pelko
Stendhalin syndrooma
Tanoreksia
Tanssimania
Trikotillomania
Tukholma-syndrooma
Unettomuus
Vainoharhaisuus
Valemuistisyndrooma
Videopeliriippuvuus
Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö
Änkytys
Roni Barebackin videot on lapsilta kiellettyjä
Oikea nimi veera, lempinimi tattis
Ihan ok katson välillä katso yt:tä mutta asian tuntia ainakin minecraftista. PS ei ole lyhytkasvuinen
Voi antaa lapsen katsoa, mutta itse en antaisi koska löytyy parempaakin katsottavaa. Lopulta kun videoita tehdään vaan rahan takia niin kyllä se näkyy.
Ihan ok katson välillä katso yt:tä mutta asian tuntia ainakin minecraftista. PS ei ole lyhytkasvuinen
Ihan ok katson välillä kun katson yt:tä mutta asian tuntia ainakin minecraftista. PS ei ole lyhytkasvuinen
Muutaman videon olen katsonut ja ihan kivalta ja "harmittomalta" vaikuttaa :D Ei kiroa ja jutut varmaan iskee vähän nuorempaan yleisöön paremmin. Ihan jees. :)
N28
Setämies rahastaa lapsia ja vanhempia
Roni on ihan jees, mutta tuntuu että ottaa nykyään herkästi itseensä kritisoivat kommentit ja selkeesti jossain määrin noussut p*ssa päähän.
Mutta on toki hyvä lapsille kun ei kiroile yms.
Ei. Joni Hesselgren on parempi lapsille!
Meillä 7-vuotias fanittaa, joten olen katsonut, että millainen tyyppi on kyseessä. Vaikuttaa asialliselta mieheltä. Sen kyllä huomaan, että lapsen on mahdoton olla mediakriittinen. Jos Roni Back, Baqba (menikö oikein?) tai vastaava sanoo vaikka jonkun tuotteen olevan hyvä, niin siitä tulee lapselle yksi ja ainoa totuus. Noita idoleita katsotaan ylöspäin ja he eivät ehkä itse edes tiedosta, miten totta lapselle kaikki sanottu on. En tietenkään heitä siitä ole vastuuttamassa, kyllä se ihan meidän vanhempien homma on lasta opettaa ja ohjata. On vaan ollut valaisevaa huomata, miten täydestä ihan kaikki menee läpi, vaikka pidän tytärtäni aika nokkelana ja hyvinkin yleistietoisena, koska meillä keskustellaan kaikesta mahdollisesta. Silti idoli on idoli. Sellaisena Roni Back on kyllä oikein hyvä. :)
Tekee sisältöä juurikin peruskoululaisille, ihan asiallinen että jos lapsi sitä jaksaa katsoa niin voi antaa katsoa.
Oon tavannu työni vuoksi Ronin ja on todella hyväkäytöksinen ja ystävällinen aina kaikille. Jos mun lapset olisi kiinnostuneet tubettajista niin hyvillä mielin antaisin katsoa Ronin videoita:)