Roni Back, voiko lapsen antaa katsoa?
Kukas tyyppi tää Roni Back oikein on, en jaksa videoita sen tarkemmin alkaa käydä läpi.
Kommentit (135)
Joo ite oon kattounu jo 4v alkaen ja oon ny 13
Vierailija kirjoitti:
Antaa palaa! Roni on hyvä tubettaja ja kaikin puolin hauska😀
Muka hauska...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok videoita lapsille, eivät vielä ymmärrä miten ylimielinen hänestä on tullut
Ite oot ylimielinen
No voi nyyh... Ota rusina.
Vierailija kirjoitti:
Moi oot mukava haluisin sun numeron et voisin viestitellä sun kaa mut en tiiä annatko!
0123456789
Miksi tämä vetoaa pieniin lapsiin? Se on näin äitinä pelottavaa. Mikähän on miehiään... Hauska ei ole. Hauskat kotiviedot ja suurmestari floppas. Bbssä ei ollut hauska eikä oikein mitään muutakaan.
En ikinä anna lapsen katsoa Roni Backia!
Sillä saattaa olla persu sympatioita mistä emme vain vielä tiedä tai muuta äärioikeistolaista meininkiä!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä anna lapsen katsoa Roni Backia!
Sillä saattaa olla persu sympatioita mistä emme vain vielä tiedä tai muuta äärioikeistolaista meininkiä!
Miksi ei voi tubettaa ilman poliittisia ajatuksia? Jos puhut noin, sinun pitäisi antaa esimerkki.
Ei hänessä mitään vikaa ole, hassut vitsit eikä kiroile.
Roni back on hauska ja iloinen mutta olen huomannut, että hän päästelee pieniä pieruja videoillaan. Hänellä on ilmavaivaongelma.
Sen nimi oli tatjaana eikä mikää tatti. sen lempinimi on tattis!
Ei kannata kenenkään katsoa, on täysin epäonnistunut ja mitätön ruutukasvo.
Sinä olet valehtelet, Roni ihana tupettaja ja asiallinen eikä kiroile videoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä valehtelet
, Roni ihana tupettaja ja asiallinen eikä kiroile videoilla.
vhvh kirjoitti:
Sen nimi oli tatjaana eikä mikää tatti. sen lempinimi on tattis!
Nimi oli ihan jotain muuta, mutta Tatjaana nimi valikoitui vitsinä. Sitä käytettiin tubessa, kuten tattistakin. Mutta siitähän on aikaa.
Nyt on Auri ja se vasta ihana onkin.
Meillä 7v tyttö katsoo näitä:
Elina Sofia
Äidin puheenvuoro