Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö ikinä elämän "turhanpäiväisyys"?

Vierailija
02.05.2017 |

Se, ettei suurin osa tekemistäni asioista liity mitenkään luonnollisten perustarpeiden täyttämiseen, vaan joko teet asioita täyttääksesi yhteiskunnan vaatimuksia (joista suurin osa ei ole mitenkään välttämättömiä) tai sitten kyse on pelkästä ajanvietteestä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse enää, sillä yhteiskunnan vaatimukset (asunto, työ, asema, status, perhe-elämä, ulkonäkö, nuoruus) on mulle nykyään sivuseikka. Olen löytänyt oman polkuni elämässä ja yritän koko ajan kasvaa henkisesti, laajentaa ymmärrystäni ja tietoisuuttani.

Yritän olla myötätuntoinen, jopa mua vihamielisesti käyttäytyviä ihmisiä kohtaan. Yritän auttaa muita ja kasvaa eroon ahneudesta, kateudesta, omistamisen pakosta. Meditoin, yritän opetella Lucid dreamingia ja kehosta poistumista.

Että tällaista työsarkaa, ei tunnu tyhjältä :)

Vierailija
22/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Viktor Frankl, joka käänsi ajatuksen toisin päin. Että elämä esittää ihmiselle haasteen. Elämä siis ei kerro meille, miksi olemme täällä, vaan meidän on itse esitettävä elämälle se, miksi olemme täällä. Jotenkin noin.

Mutta kyllä, minäkin olen masentunut. Olen kyllästynyt tietotekniikkaa., jota tunkee joka tuutista. Työni on muuttunut sellaiseksi, että asiakaspalvelun tarkoitus on ohjata asiakkaat verkkoon. Uusia ohjelmapäivityksiä tulee jatkuvalla syötöllä. En ole koskaan ollut mikään tekniikan ihminen, hankalalta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän