Kyllä nää Suomalaiset banaanit on hyviä, ihan erilaisia kuin >Brasiliassa.
Samaten nää Ahvenanmaan avokaadot. Ompa her-kullisia!!
Kommentit (16)
paskaaa
ainoat oikeat banaanit on intiassa, pieniä ja imeliä
arkkipiispaSushi kirjoitti:
paskaaa
Minä sinulle pienen ja imelän banaanin näytän!
Näi-o, samoin kotimaalainen sepranliha ja Quawa.
Onko teistä Hong Kongilaiset Karjalanpiirakat parempia kuin kotimaiset ? Entäpä mämmi Tasmanialainen tuonti mämmi on kyllä hyvää, kun kuorii homeen ensin pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä Hong Kongilaiset Karjalanpiirakat parempia kuin kotimaiset ? Entäpä mämmi Tasmanialainen tuonti mämmi on kyllä hyvää, kun kuorii homeen ensin pois.
En tykgää King Kongilaisista Karelianpiiragoista. Nikarakualaiset mummit ja mämmit on parhaita.
Juuri nyt on suomalaisten banaanien sato parhaimmillaan. Puutarhasta pöytään. Lähiviikkoina alkaa myös suomalaisen ananaksen satokausi lähestyä kliimaksin huippua. Heittäydytään nauttimaan. Suosi Suomalaista!
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt on suomalaisten banaanien sato parhaimmillaan. Puutarhasta pöytään. Lähiviikkoina alkaa myös suomalaisen ananaksen satokausi lähestyä kliimaksin huippua. Heittäydytään nauttimaan. Suosi Suomalaista!
Just keräsin banaaneja omasta banaanipuusta, aaa-että oli hyviä!! :))
Onko teidän kahvisatonne onnistunut. Pidän tuosta pakkasen ja rännän tuomasta pikantista aromista. Pelkän, että viineripuu ei tainnut selvitä, yrittää tehdä satoa, mutta pieniä ja taikinaisia ovat hillosilmäkin aivan vinossa.
Teen puutarhan nurkkaan pienenen palstan. Aion viljellä kotimasta makaroonia. On taivaallista, kun saa hakea omasta maasta tuoreet makaroonilaatikon ainekset.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän kahvisatonne onnistunut. Pidän tuosta pakkasen ja rännän tuomasta pikantista aromista. Pelkän, että viineripuu ei tainnut selvitä, yrittää tehdä satoa, mutta pieniä ja taikinaisia ovat hillosilmäkin aivan vinossa.
Kiitos kysymästä, kyllä minun kahvinpavut ovat luumun kokoisia, kiitos lämpimän kevään.
Puolukkahillopuu on vähän kärsinyt, hillopurkit poksahtelivat liian kuumassa auringonpaisteessa.
Vierailija kirjoitti:
arkkipiispaSushi kirjoitti:
paskaaa
Minä sinulle pienen ja imelän banaanin näytän!
Kiitos, ainoa hauska Fingerpori-kohta!
Vierailija kirjoitti:
Teen puutarhan nurkkaan pienenen palstan. Aion viljellä kotimasta makaroonia. On taivaallista, kun saa hakea omasta maasta tuoreet makaroonilaatikon ainekset.
Olisi kiva saada sinulta muutama istukas makaroonia, minulla ei vielä ole sellaisia.
Saisit minulta vaihdossa lasangnettipuun istukkaita.
Nyt on viimeiset hetket kaivaa kalapuikkosato ylös, routa on jo sulanut lähes kokonaan. Puikot eivät välillä saisi sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on viimeiset hetket kaivaa kalapuikkosato ylös, routa on jo sulanut lähes kokonaan. Puikot eivät välillä saisi sulaa.
Just keräsin ne onneks pois, hernemaissipaprikat kantsis kans käydä pellosta poimimassa ennenkuin sulavat peltoon ja ovat pilalla.
Vierailija kirjoitti:
mä puren sun ananasta! :))))))
Odotan kovasti kevään anakseita . Aion tehtä salladin ja lisätä siihen Keravan seutulla kasuaneita kiiweitä. Kera raikkaan kotimaisen Champanyan ja kyytipojaksi vielä Pielisjärven tonnikalaa.