Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mutta mä tiedän, ettei mulla ole mitään keinoja saavuttaa tai saada sitä? Turhaa siis jankuttaa siitä, etten olisi keinoa vain löytänyt. Siis en ole löytänyt, jos se onkin olemassa.

• ylös 9
  • alas 40

Sivut

Kommentit (109)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mä tiedän, ettei mulla ole mitään keinoja saavuttaa tai saada sitä? Turhaa siis jankuttaa siitä, etten olisi keinoa vain löytänyt. Siis en ole löytänyt, jos se onkin olemassa.

Miksi sinä muka ansaitsisit parempaa?

• ylös 76
  • alas 17
Vierailija

Jos et voi saavuttaa yhtä tavoitettasi, hanki toinen. Älä takerru sellaiseen, mitä et voi saavuttaa. Tee uusia suunnitelmia, tavoittele jotain muuta.

• ylös 69
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On paha olla kokoajan. En käytä mitään lääkkeitä, en juo enkä kärsi mistään mt-häiriöstäkään.

• ylös 12
  • alas 38
Vierailija

Samaa olen miettinyt, ja tullut siihen tulokseen että elämä on täysin sattumanvaraista. Aina ei auta vaikka tekisi kaiken oikein jne.

• ylös 49
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole keinoja parempaan, silloin ei ansaitse parempaa.

Outoa logiikkaa.
ap

• ylös 25
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On paha olla kokoajan. En käytä mitään lääkkeitä, en juo enkä kärsi mistään mt-häiriöstäkään.

Jos on paha olla koko ajan, niin silloin on kyse jostain mielenterveyden häiriöstä, todennäköisesti masennuksesta. Oletko hakenut siihen apua?

• ylös 67
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saat mitä ansaitset, niin se on.

Tollalailla on varmaan hyvä olla paskasäiliössä, mutta...
ap

• ylös 2
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska sinun on paha olla kokoajan olet ansainnut parempaa?  Eihän tässä sinun logiikassasi ole mitään järkeä.

• ylös 41
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on paha olla koko ajan, niin silloin on kyse jostain mielenterveyden häiriöstä, todennäköisesti masennuksesta. Oletko hakenut siihen apua?

Olen kyllä, etenee vaan hitaasti. Ja tarkoitin sillälailla mt-häiriö, että haluni parantua olisi jotenkin vinoutunutta tai turha toive. Minusta se on ihan tervettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unohdit vastata miksi olisit ansainnut parempaa.

En ole koskaan halunnut enkä tehnyt valintoja joiden takia mulla on paha olla.

• ylös 6
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska sinun on paha olla kokoajan olet ansainnut parempaa?  Eihän tässä sinun logiikassasi ole mitään järkeä.

Niin siis en ansaitse sitä että mulla on paha olla.

• ylös 11
  • alas 11
Vierailija

Ei maailma ole sinulle mitään velkaa. Kukaan täällä ei oikeasti "ansaitse" mitään. Voit itse rakentaa itsellesi sellaisen tarinan ja tavoitteet kuin haluat. Aina on mahdollisuus pyrkiä parempaan, mutta sinun pitää itse valita se mikä on juuri sinulle se hyvä.

Sinä pystyt siihen.

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Mulla on sama ongelma kuin ap:lla. Olen ihan rikki ja hajalla. En jaksaisi hyväksyä sitä, etten saa omaa rakastani omakseni koskaan. Elämäni on muutenkin aika hajalla.

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Outoa logiikkaa.
ap

Miten niin outoa? Jos olet juoksukilpailussa mutta olet hitaampi kuin muut, et saa mitalia. Et ansaitse mitalia, koska et kyennyt juoksemaan muita nopeammin.

Hyvin harva ihminen maailmassa "saa" hyviä asioita, kyllä ne on työllä ja vaivalla hankittu. Ihmissuhteet, työt, hyvä kunto, jne jne. Jokainen näkee näiden eteen vaivaa, ja saa sen "palkinnon" johon se vaivannäkö riitti. Miksi sinun pitäisi saada jotain enemmän ja helpommin kuin muut ihmiset?

• ylös 31
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei maailma ole sinulle mitään velkaa. Kukaan täällä ei oikeasti "ansaitse" mitään. Voit itse rakentaa itsellesi sellaisen tarinan ja tavoitteet kuin haluat. Aina on mahdollisuus pyrkiä parempaan, mutta sinun pitää itse valita se mikä on juuri sinulle se hyvä.

Sinä pystyt siihen.

Tiedän kyllä, että pystyn siihen, mutta kysyinkin miten jaksaa kun sitä ei ole edes näköpiirissä. Mutta tiedän, että sen on pakko olla olemassa, koska osaan kaivata sitä.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Outoa logiikkaa.
ap

Miten niin outoa? Jos olet juoksukilpailussa mutta olet hitaampi kuin muut, et saa mitalia. Et ansaitse mitalia, koska et kyennyt juoksemaan muita nopeammin.

Hyvin harva ihminen maailmassa "saa" hyviä asioita, kyllä ne on työllä ja vaivalla hankittu. Ihmissuhteet, työt, hyvä kunto, jne jne. Jokainen näkee näiden eteen vaivaa, ja saa sen "palkinnon" johon se vaivannäkö riitti. Miksi sinun pitäisi saada jotain enemmän ja helpommin kuin muut ihmiset?

Eli jos mä vastaan sulle nyt, että vitun mistään mitään ymmärtämätön pässi, niin sä ansaitsit sen?
ap

• ylös 5
  • alas 25

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat