Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa elää, kun mä tiedän, että mä ansaitsisin parempaa

Vierailija
02.05.2017 |

Mutta mä tiedän, ettei mulla ole mitään keinoja saavuttaa tai saada sitä? Turhaa siis jankuttaa siitä, etten olisi keinoa vain löytänyt. Siis en ole löytänyt, jos se onkin olemassa.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mä tiedän, ettei mulla ole mitään keinoja saavuttaa tai saada sitä? Turhaa siis jankuttaa siitä, etten olisi keinoa vain löytänyt. Siis en ole löytänyt, jos se onkin olemassa.

Miksi sinä muka ansaitsisit parempaa?

Vierailija
2/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi saavuttaa yhtä tavoitettasi, hanki toinen. Älä takerru sellaiseen, mitä et voi saavuttaa. Tee uusia suunnitelmia, tavoittele jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän uusavuttoman mantra tämä aloitus oli taas?

Vierailija
4/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paha olla kokoajan. En käytä mitään lääkkeitä, en juo enkä kärsi mistään mt-häiriöstäkään.

Vierailija
5/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, ja tullut siihen tulokseen että elämä on täysin sattumanvaraista. Aina ei auta vaikka tekisi kaiken oikein jne.

Vierailija
6/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole keinoja parempaan, silloin ei ansaitse parempaa.

Vierailija
7/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mitä ansaitset, niin se on.

Vierailija
8/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa logiikkaa.

ap

Vierailija
9/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paha olla kokoajan. En käytä mitään lääkkeitä, en juo enkä kärsi mistään mt-häiriöstäkään.

Jos on paha olla koko ajan, niin silloin on kyse jostain mielenterveyden häiriöstä, todennäköisesti masennuksesta. Oletko hakenut siihen apua?

Vierailija
10/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat mitä ansaitset, niin se on.

Tollalailla on varmaan hyvä olla paskasäiliössä, mutta...

ap

Vierailija
11/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit vastata miksi olisit ansainnut parempaa.

Vierailija
12/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinun on paha olla kokoajan olet ansainnut parempaa?  Eihän tässä sinun logiikassasi ole mitään järkeä.

Vierailija
13/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on paha olla koko ajan, niin silloin on kyse jostain mielenterveyden häiriöstä, todennäköisesti masennuksesta. Oletko hakenut siihen apua?

Olen kyllä, etenee vaan hitaasti. Ja tarkoitin sillälailla mt-häiriö, että haluni parantua olisi jotenkin vinoutunutta tai turha toive. Minusta se on ihan tervettä.

Vierailija
14/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit vastata miksi olisit ansainnut parempaa.

En ole koskaan halunnut enkä tehnyt valintoja joiden takia mulla on paha olla.

Vierailija
15/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinun on paha olla kokoajan olet ansainnut parempaa?  Eihän tässä sinun logiikassasi ole mitään järkeä.

Niin siis en ansaitse sitä että mulla on paha olla.

Vierailija
16/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailma ole sinulle mitään velkaa. Kukaan täällä ei oikeasti "ansaitse" mitään. Voit itse rakentaa itsellesi sellaisen tarinan ja tavoitteet kuin haluat. Aina on mahdollisuus pyrkiä parempaan, mutta sinun pitää itse valita se mikä on juuri sinulle se hyvä.

Sinä pystyt siihen.

Vierailija
17/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kuin ap:lla. Olen ihan rikki ja hajalla. En jaksaisi hyväksyä sitä, etten saa omaa rakastani omakseni koskaan. Elämäni on muutenkin aika hajalla.

Vierailija
18/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa logiikkaa.

ap

Miten niin outoa? Jos olet juoksukilpailussa mutta olet hitaampi kuin muut, et saa mitalia. Et ansaitse mitalia, koska et kyennyt juoksemaan muita nopeammin.

Hyvin harva ihminen maailmassa "saa" hyviä asioita, kyllä ne on työllä ja vaivalla hankittu. Ihmissuhteet, työt, hyvä kunto, jne jne. Jokainen näkee näiden eteen vaivaa, ja saa sen "palkinnon" johon se vaivannäkö riitti. Miksi sinun pitäisi saada jotain enemmän ja helpommin kuin muut ihmiset?

Vierailija
19/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maailma ole sinulle mitään velkaa. Kukaan täällä ei oikeasti "ansaitse" mitään. Voit itse rakentaa itsellesi sellaisen tarinan ja tavoitteet kuin haluat. Aina on mahdollisuus pyrkiä parempaan, mutta sinun pitää itse valita se mikä on juuri sinulle se hyvä.

Sinä pystyt siihen.

Tiedän kyllä, että pystyn siihen, mutta kysyinkin miten jaksaa kun sitä ei ole edes näköpiirissä. Mutta tiedän, että sen on pakko olla olemassa, koska osaan kaivata sitä.

ap

Vierailija
20/109 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa logiikkaa.

ap

Miten niin outoa? Jos olet juoksukilpailussa mutta olet hitaampi kuin muut, et saa mitalia. Et ansaitse mitalia, koska et kyennyt juoksemaan muita nopeammin.

Hyvin harva ihminen maailmassa "saa" hyviä asioita, kyllä ne on työllä ja vaivalla hankittu. Ihmissuhteet, työt, hyvä kunto, jne jne. Jokainen näkee näiden eteen vaivaa, ja saa sen "palkinnon" johon se vaivannäkö riitti. Miksi sinun pitäisi saada jotain enemmän ja helpommin kuin muut ihmiset?

Eli jos mä vastaan sulle nyt, että vitun mistään mitään ymmärtämätön pässi, niin sä ansaitsit sen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi