Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vierailetteko toistenne luona? tapaan itse omaa sukua lähinnä mökillä kesäisin.

Pakko sanoa että jännittää ensi kesä, en tahdo tulla siskon ja veljen kanssa toimeen.

He arvostelevat ja haukkuvat, vaikka omasta mielestäni minun asiat ovat paremmin kuin heillä. Veli on alkoholisti ja siskolla useita lapsia, mies lähtenyt nostelemaan vuosia sitten.

Jännitän jo nyt miten se mökkireissu tulee taas menemään. Vanhemmat aina lellii ja paijaa tätä siskoa, koska "hänellä ollut niin vaikea elämä."

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla on kolme vuotta nuorempi sisko. Ollaan parhaat kaverukset. Ei tavata kovin usein, koska asutaan eri maissa, mutta tekstaillaan ja soitellaan harva se päivä. 

Vierailija

En ole missään tekemisissä enää sukulaisten kanssa sen jälkeen kun sain kiinni valehtelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla huomattavasti nuorempi, alaikäinen sisko. Ei olla missään tekemisissä, koska häiriintynyt isäni estää sen. En halua pitää yhteyttä isääni, joten tämä estää yhteydenpidon siskoon kostoksi.

Vierailija

On sisko, yksi parhaimmista ystävistäni. Ehdoton luottamus. Nähdään muutaman kuukauden välein. Ollaan aika erilaisia, silti samanlaisia. =D Muutoin viestitellään ja soitellaan pari kertaa viikossa. Rakkain aikuinen ihminen elämässäni.

Vierailija

Kolme pikkusiskoa. Hyvissä väleissä kaikkien kanssa. Asun ulkomailla ja nähdään todella harvoin. Ovat minua paljon nuorempia. Elämäntilanteet erilaisia. Minä olen lähes keski-ikäinen, nuorin kevään ylioppilas

Vierailija

Siskoni on paras ystäväni. Tapaamme viikottain ja soittelemme siinä välissä. Veljien kanssa olemme läheisiä myös ja tapaamme usein.

Vierailija

Yksi veli, vanhemmillani oli hajota ja hallitse -taktiikka, välit veljen kanssa täysin poikki.

Vierailija

Pikkusiskoni 4,5v nuorempi on myös paras ystäväni. Hän on erittäin suuri osa minua ja tärkein ihminen minulle mieheni lisäksi. Meillä on ihan omat insidejutut. Maailman paras tyyppi <3

Vierailija

Mullakin on ihana sisko. Kun sisko palaa maailmalta lähelle, niin jutut jatkuu, niin kuin olisi eilen tavattu.

Vierailija

MInulla on nuorempi sisko. Hän on oikein fiksu ihminen ja mukavakin - ja niin minäkin - mutta emme silti ole kovin paljon tekemisissä toistemme kanssa, koska me vaan olemme kaikesta fiksuudestamme ja mukavuudestamme huolimatta kovin erilaisia. Olemme kiinnostuneita erilaisista asioista, haluamme tehdä erilaisia asioita ja viettää erilaista elämää. Se on ihan ok. Tapaamme lähinnä äidin luona sattumanvaraisesti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat