Janet Jackson eroaa. Mitenhän nyt jaksaa mummoiässä hoitaa lastaan yksin? Esikoinen 50-vuotiaana..
Tuossa iässä pienen hoitaminen kahdestaankin on työlästä, mutta nyt sitten eroaa miehestään ja hoitaa vauvaansa yksin ja aikoo jatkaa keikkailuaan.
Voi lapsi parkaa. Vanhemmat oikeasti vanhuksia.
Kommentit (9)
Eiköhän hänellä ole varaa palkata apua just niin paljon kuin haluaa.
No nyt se on yh kuten useimmat tummatnaiset jenkeissä :D
Olin itse 19v. kun isäni kuoli ja hän oli n. 40v. Ei sillä ole mitään väliä milloin lapset tekee kun ei se ole tae siitä että vanhemmat ovat elossa.
No nyt hieman liioittelet. Ei viiskymppinen sentään vanhus ole. Sen ikäiset ovat työelämässä vielä täysin, jaksavat harrastaa ja olla menossa. 70-vuotias alkaa olla aika vanha.
Janet Jacksonilla taitaa olla myös taloudellisesti mahdollista pitää nannya tai paria, joten saa huilata tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse 19v. kun isäni kuoli ja hän oli n. 40v. Ei sillä ole mitään väliä milloin lapset tekee kun ei se ole tae siitä että vanhemmat ovat elossa.
Meinaatko ettei ole yhtään todennäköisempää kuolla vanhana kuin nuorena? Jos lapsen saa 20-vuotiaana, niin on aika paljon todennäköisempää olla elossa lapsen ollessa 40v kuin silloin, kun esikoisen on saanut 50-vuotiaana.
Janet on seitsemänkymppinen, kun tuo lapsi on täysi-ikäinen. Kun ei voi olla mummo, voi leikkiä sitä jo nyt.
Samaa olin tulossa sanomaan, että Janet Jacksonilla on kyllä varaa palkata vaikka kokopäiväinen lastenhoitaja avukseen. Voi olla, että pitkällä tähtäimellä on lapsenkin kannalta parempi, että Janet ja miehensä erosivat. Janet vaikutti suhteessa todella onnettomalta ja lisäksi parin uskonnolliset ristiriidat olisivat heijastuneet myös lapsenkasvatukseen. Ei todennäköisesti olisi ollut tasapainoinen kasvuympäristö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei ole yhtään todennäköisempää kuolla vanhana kuin nuorena? Jos lapsen saa 20-vuotiaana, niin on aika paljon todennäköisempää olla elossa lapsen ollessa 40v kuin silloin, kun esikoisen on saanut 50-vuotiaana.
Janet on seitsemänkymppinen, kun tuo lapsi on täysi-ikäinen. Kun ei voi olla mummo, voi leikkiä sitä jo nyt.
Tai lapsi voi kuolla ennen vanhempaansa.
NO niinpä!!!!! Tuossa iässä alkaa olla jo peli pelattu ellei aio epätoivoisesti ostaa nuorta miestä itselleen. Tokkopa silloin aitoa rakkautta.
Video announcement asiasta Janet Jacksonin Facebook-tilillä.